Úvod > Aktuality a akcie > Informácie zákazníkom k aktuálnej situácii

Informácie zákazníkom k aktuálnej situácii

Informácie zákazníkom k aktuálnej situácii

Vážení zákazníci,

hrozba aktuálneho vírusového ochorenia a vývoj situácie v SR nás núti k zmenám a opatreniam, o ktorých by sme Vás radi informovali.
Keďže sa situácia mení takmer každý deň, na tomto mieste nájdete najaktuálnejšie informácie:

Rýchlosť dodania / meškanie

  • aj napriek posilneniu expedície dochádza teraz vďaka enormnému náporu k oneskoreniu expedície objednávok, aktuálne o 1-3 pracovných dní. Objednávka Vám vždy dorazí!
  • naši zamestnanci samozrejme zodpovedne používajú jednorazové rukavice, ochranu tváre aj dezinfekčné gély
  • informácie o Vašej objednávke nájdete po prihlásení tu

Odovzdanie tovaru dopravcom / pravidlá

  • najvhodnejším variantom aktuálne je platba online platobnou kartou vopred
  • pri balíkovej preprave aktuálne prepravca požaduje pri platbe na dobierku bezkontaktnú platbu kartou, 
  • pri paletovej preprave si prosím pri platbe na dobierku pripravte hotovosť,
  • pri prijímaní tovaru musíte mať nasadené rúško či inú alternatívnu ochranu dýchacích ciest, ideálne tiež rukavice
  • z dôvodu minimalizácie osobného kontaktu nie sú teraz poskytované služby typu výnosu na poschodie

Naše predajne / vyzdvihnutie

  • na predajniach inSPORTline v Bratislave, Košiciach a v Trenčíne sú v prevádzke len výdajné miesta pre internetové objednávky a predaj/servis bicyklov.
  • vyzdvihnutie zásielky a predaj/servis bicyklov na predajni je možný od 10:00 do 18:00
  • prosíme tiež pri vyzdvihnutí tovaru na predajni plaťte bezkontaktnou platobnou kartou
  • na predajňu vstupujte s nasadeným rúškom či inou alternatívnou ochranou dýchacích ciest
  • do odvolania tu neprijímame reklamácie a vratky tovaru (aby sme obmedzili dobu pobytu na našich výdajných miestach a urýchlili odbavovanie výdaja tovaru). Tovar je však možné zaslať na adresu predajne poštovou zásielkou alebo kuriérskou službou. Zároveň tiež na nevyhnutnú dobu predlžujeme lehoty záručnej doby pre reklamovanie alebo vrátenie tovaru bez udania dôvodu

Zákaznícké linky / posilnili sme

  • ak sa k nám nemôžete dovolať, potom je to kvôli značnému preťaženiu našich liniek v týchto dňoch, prosíme o zhovievavosť
  • alternatívne pošlite svoju otázku on-line prostredníctvom Live chat podporu dole vpravo v prostredí eshopu - aj tu sme pripravení sa Vám venovať


Ďakujeme Vám za pochopenie aj za dodržiavanie spomínaných opatrení.

tím inSPORTline