Úvod > Ako správne cvičiť na cyklotrenažéri?

Ako správne cvičiť na cyklotrenažéri?

Ako správne cvičiť na cyklotrenažéri:

  • prvým predpokladom je správne fungujúci cyklotrenažér!
  • dôležité je nájdenie a nastavenie vhodnej pozície pre cvičenie na cyklotrenažéri - výška, tvar a pozícia sedadla, nastavenie polohy riadítok, celková konštrukcia a ergonómia cyklotrenažéru a ďalšie individuálne vplyvy
  • vhodné je zaradiť pred samotným cvičením na cyklotrenažéri krátku rozcvičku a strečink

Cvičenie na cyklotrenažéri

  • pri cvičení na cyklotrenažéri je vhodné začať tréning s menším zaťažením
  • po rozohriatí svalov môžeme záťž zvýšiť
  • na záver tréningu na cyklotrenažéri opäť znížime záťaž a uvoľníme svaly
  • pre dosiahnutie očakávaných účinkov je dôležitá doba cvičenia - k spaľovaniu tukov (aeróbnemu svalovému metabolizmu) dochádza po 20 - 40 minútach cvičenia.
  • FIT - F = frekvencia cvičenia 3 - 5 x týždenne, I = intenzita cvičenia 60 - 90 % maximálnej tepovej frekvencie, T = dĺžka cvičenia 20 - 60 minút
  • na záver cvičenia doporučujeme zaradiť cviky na uvoľnenie, vydýchanie a ukľudnenie svalov

Typy cyklotrenažérov

Súvisiace informácie

Overené zákazníkmi Garancia kvality Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 5 rokov SAEC - bezpeèný nákup