Úvod > Ako správne cvičiť na cyklotrenažéri?

Ako správne cvičiť na cyklotrenažéri?

Ako správne cvičiť na cyklotrenažéri:

  • prvým predpokladom je správne fungujúci cyklotrenažér!
  • dôležité je nájdenie a nastavenie vhodnej pozície pre cvičenie na cyklotrenažéri - výška, tvar a pozícia sedadla, nastavenie polohy riadítok, celková konštrukcia a ergonómia cyklotrenažéru a ďalšie individuálne vplyvy
  • vhodné je zaradiť pred samotným cvičením na cyklotrenažéri krátku rozcvičku a strečink

Cvičenie na cyklotrenažéri

  • pri cvičení na cyklotrenažéri je vhodné začať tréning s menším zaťažením
  • po rozohriatí svalov môžeme záťž zvýšiť
  • na záver tréningu na cyklotrenažéri opäť znížime záťaž a uvoľníme svaly
  • pre dosiahnutie očakávaných účinkov je dôležitá doba cvičenia - k spaľovaniu tukov (aeróbnemu svalovému metabolizmu) dochádza po 20 - 40 minútach cvičenia.
  • FIT - F = frekvencia cvičenia 3 - 5 x týždenne, I = intenzita cvičenia 60 - 90 % maximálnej tepovej frekvencie, T = dĺžka cvičenia 20 - 60 minút
  • na záver cvičenia doporučujeme zaradiť cviky na uvoľnenie, vydýchanie a ukľudnenie svalov

Typy cyklotrenažérov

Súvisiace informácie

Overené zákazníkmi Garancia kvality Finalista Shop roku 2017 Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 10 rokov
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.  Viac informácií V poriadku