Úvod > Ako cvičiť na Bežeckom páse?

Ako cvičiť na Bežeckom páse?

Ako správne cvičiť na bežiacom páse

  • prvým predpokladom je správne fungujúci bežiaci pás!
  • dôležité je sa pred cvičením dokonalo zoznámiť s obsluhou bežiaceho pásu - predovšetkým s bezpečnostnou poistkou!
  • Bežiaci pás umiestnite podľa odporúčania výrobcu tak, aby ste obmedzili riziko vzniku úrazu
  • Na bežiacom páse nikdy necvičte naboso alebo v nevhodnej obuvi (podpätky, šlapky apod.)

Tipy pre cvičenie na bežiacom páse

  • vhodné je zaradiť pred samotným cvičením na bežiacom páse krátku rozcvičku a strečing
  • pri cvičení je možné vybrať z prednastavených programov
  • cvičenie je vhodné začať s menším zaťažením
  • po rozohriatí svalov môžeme záťaž zvýšiť
  • na záver tréningu opäť znížime záťaž a uvoľníme svaly
  • pre dosiahnutie očakávaných účinkov je dôležitá doba cvičenia - k spaľovaniu tukov (aeróbnemu svalovému metabolizmu) dochádza po 20 - 40 minútach cvičení.
  • FIT - F = frekvencia cvičení 3 - 5 x týždenne, I = intenzita cvičenia 60 - 90 % maximálnej tepovej frekvencie, T = dĺžka cvičení 20 - 60 minút
  • na záver cvičení doporučujeme zaradiť cviky na uvoľnenie, vydýchanie a ukľudnenie svalov

Typy bežiacich pásov

Súvisiace

Overené zákazníkmi Garancia kvality Finalista Shop roku 2017 Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 10 rokov
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.  Viac informácií V poriadku