Úvod > Prečo cvičiť na veslovacom trenažéri?

Prečo cvičiť na veslovacom trenažéri?

Ak hľadáte účinný fitness stroj vhodný pre domáce posilňovanie, veslovací trenažér je pre vás ten pravý. Na veslovacom trenažéri totiž simulujete zábery pri veslovaní a jediným pohybom posilňujete hornú aj dolnú polovicu tela a tiež brušné svaly. Pravidelný tréning na veslovacom trenažéri vám prinesie pevné svaly a štíhlejšie, športovo vyzerajúce telo. Cvičenie na veslovacom trenažéri je naviac vhodné pre kondičný tréning aj kardio tréning. A čo viac, ak trpíte bolesťami chrbta, pohyb na veslovacom trenažéri vám pomôže sa ich rýchlo zbaviť.

Prečo cvičiť na veslovacom trenažéri?

 

7 benefitov cvičenia na veslovacom trenažéri: 

  • Rovnomerné zaťaženie celého tela - Tréning na veslovacom trenažéri vám umožní posilňovať celé telo súčasne, najmä potom svaly na prednej strane stehien, ramenné svaly a svaly brušné.
  • Kombinácia posilňovania svalov a aeróbneho tréningu - Veslovanie nie je typickým posilňovacím prvkom, svaly si však vypracujete. Zároveň si vylepšíte dýchanie a podľa nastavenej záťaže môžete podstúpiť kondičný či kardio tréning.
  • Prospešný tréning pre tých, ktorí trávia väčšinu dňa sedením - Ak sedíte v zamestnaní celý deň za stolom, je pre vás veslovací trenažér tým pravým fitness prístrojom. Pri cvičení zapájate hlavne nohy, brucho a chrbát. Navyše môžete tréningom vybiť prebytočnú energiu.
  • Cvičenie bez nárazov - Na trenažéri vyvíjate plynulý pohyb, takže vaše telo nie je počas cvičenia vystavené akýmkoľvek nárazom. Takéto cvičenie prospieva obzvlášť vašim kĺbom (napríklad kolenám).
  • Počas cvičenia nepôsobíte svojou váhou na nohy - Keďže na veslovacom trenažéri netreba stáť na nohách, je cvičenie na tomto stroji vhodné aj pre seniorov alebo osoby s nadváhou.
  • Pomôže vám schudnúť - K veslovaniu treba vynaložiť veľké množstvo energie, čo z neho robí ideálnu aktivitu k chudnutiu.
  • Podpora srdečnej činnosti - Rýchly tréning s nižším nastavením záťaže stimuluje váš kardiovaskulárny systém.
 

Mohlo by vás zaujímať: