Úvod > Ako cvičiť na Bežeckom páse?

Ako cvičiť na Bežeckom páse?

Ako správne cvičiť na bežiacom páse

  • prvým predpokladom je správne fungujúci bežiaci pás!
  • dôležité je sa pred cvičením dokonalo zoznámiť s obsluhou bežiaceho pásu - predovšetkým s bezpečnostnou poistkou!
  • Bežiaci pás umiestnite podľa odporúčania výrobcu tak, aby ste obmedzili riziko vzniku úrazu
  • Na bežiacom páse nikdy necvičte naboso alebo v nevhodnej obuvi (podpätky, šlapky apod.)

Tipy pre cvičenie na bežiacom páse

  • vhodné je zaradiť pred samotným cvičením na bežiacom páse krátku rozcvičku a strečing
  • pri cvičení je možné vybrať z prednastavených programov
  • cvičenie je vhodné začať s menším zaťažením
  • po rozohriatí svalov môžeme záťaž zvýšiť
  • na záver tréningu opäť znížime záťaž a uvoľníme svaly
  • pre dosiahnutie očakávaných účinkov je dôležitá doba cvičenia - k spaľovaniu tukov (aeróbnemu svalovému metabolizmu) dochádza po 20 - 40 minútach cvičení.
  • FIT - F = frekvencia cvičení 3 - 5 x týždenne, I = intenzita cvičenia 60 - 90 % maximálnej tepovej frekvencie, T = dĺžka cvičení 20 - 60 minút
  • na záver cvičení doporučujeme zaradiť cviky na uvoľnenie, vydýchanie a ukľudnenie svalov

Typy bežiacich pásov

Súvisiace

Overené zákazníkmi Garancia kvality Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 5 rokov SAEC - bezpeèný nákup