Úvod > Ako cvičiť na rotopéde?

Ako cvičiť na rotopéde?

Máme pre Vás niekoľko tipov ako správne trénovať na rotopede.

Ako správne cvičiť na rotopede:

  • prvým predpokladom je správne fungujúci rotoped!
  • dôležité je nájdenie a nastavenie vhodnej pozície pre cvičenie - výška, tvar a pozícia sedadla, nastavenie polohy riadítok, celková konštrukcia a ergonómia rotopedu a ďalšie individuálne vplyvy
  • pre rehabilitáciu sa odporúčajú recumbenty

Ako na rotopede, či recumbente trénovať? Niekoľko tipov na cvičenie na rotopede!

  • vhodné je zaradiť pred samotným cvičením na rotopede krátku rozcvičku a strečink
  • pri cvičení na ergometri je možné vybrať z prednastavených programov
  • pri cvičení na manuálne ovládanom rotopede je vhodné začať tréning s menším zaťažením
  • po rozohriatí svalov môžeme záťaž zvýšiť
  • na záver tréningu opäť znížime záťaž a uvoľníme svaly

Dôležitá je doba cvičenia na rotopede!

  • pre dosiahnutie očakávaných účinkov je dôležitá doba cvičenia - k spaľovaniu tukov (aeróbnemu svalovému metabolizmu) dochádza po 20 - 40 minútach cvičenia.
  • FIT - F = frekvencia cvičenia 3 - 5 x týždenne, I = intenzita cvičenia 60 - 90 % maximálnej tepovej frekvencie, T = dĺžka cvičenia 20 - 60 minút
  • na záver cvičenia doporučujeme zaradiť cviky na uvoľnenie, vydýchavanie a ukľudnenie svalov

Súvisiace

Overené zákazníkmi Garancia kvality Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 5 rokov SAEC - bezpeèný nákup