Úvod > Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Ako správne nakupovať:

  1. Vyberte si tovar - tovar si vyberiete v jednotlivých kategóriách a podsekciách eShopu. Ak ste rozhodnutý si tovar zakúpiť vyberte si požadované množstvo, prípadne si vyberte platenú montáž v príslušenstve a v detaily produktu stlačte ,,do košíka" .
  2. V košíku - v košíku prehľadne vidíte všetok svoj objednaný tovar s príslušným množstvom a cenou za tovar ( tu môžete ľubovoľne meniť počet kusov, vymazať položky košíka, pridať produkty do košíka).
    V košíku si môžete uplatniť zľavový kupón (pokiaľ ho vlastníte) a to zadaním kódu alebo využiť SphereCard zadaním 13-miestneho EAN čiarového kódu zo zadnej strany karty a stlačiť ikonu ,,overiť" čím získate zľavu - 5%. Zľava sa nevzťahuje na tovar označený ,,Akciou".
  3. Pokiaľ je Vami vybraný tovar v poriadku a chcete pokračovať v objednávke prejdite do dodacích údajov stlačením ikony  ,,Pokračujte".
  4. Dodacie údaje - doplňte osobné údaje potrebné k dodaniu tovaru prípadne doplňujúce informácie k objednávke, skontrolujte si obsah osobných údajov a stlačte ikonu ,,Pokračujte".
  5. Doprava a platba - zaškrtnite dopravu a vyberte si spôsob platby, prípadne montáž zadarmo a stlačte ,,Pokračujte" dostanete sa k rekapitulácii objednávky, pokiaľ všetko súhlasí objednávku odošlete ikonou ,,Odoslať objednávku"
Objednávka je prijatá do 24 hodín, o prijatí objednávky budete informovaný automaticky zaslaním emailu s Potvrdením prijatia objednávky kde je zobrazené aj číslo objednávky pod ktorým Vašu objednávku evidujeme. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

 

V prípade úhrady Online Bankingom (TrustPay) Vás po odoslaní objednávky vyzve k výberu banky a úhradu vykonáte v zabezpečenom rozhraní TrustPay a ako Variabilný symbol použite číslo objednávky. U niektorých objednávok (väčšie množstvo a pod.) Vás skontaktujeme, pre potvrdenie objednávky, telefonicky.

Zrušenie objednávky - každú objednávku môžete do 5 hodín zrušiť a to výhradne e-mailom na adresu objednavky@insportline.sk . V prípade, ak ste medzičasom už uhradili časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude Vám táto suma bezodkladne (najneskôr však do 15 dní) prevedená späť na Váš účet, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Objednávku s vyzdvihnutím na predajni môžete zrušiť na danej predajni.

Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku v prípade zaslania faktúry na e-mail a jej následného neuhradenia do doby splatnosti.

 

1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Pri objednávaní budete požiadaný o poskytnutie Vašich osobných platných identifikačných údajov (meno a priezvisko, adresu, telefónne čísla, mailová adresa, IČO, DIČ). Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru dopravcom. V prípade, že ste už registrovaný zmenu osobných údajov môžete vykonať sami vo Vašom účte, pokiaľ nie ste registrovaný zmenu môžete spraviť zaslaním žiadosti o zmenu osobných údajov na info@insportline.sk a zmenu ktorých osobných údajov sa to týka. Vymazanie osobných údajov na požiadanie na info@insportline.sk . Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych alebo neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického kontaktu.
Spoločnosť inSPORTline s.r.o., prevádzkovateľ obchodov www.inSPORTtline.sk , www.Worker.sk a www.Wtec-Moto.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú údaje poskytované v minimálnom rozsahu potrebné výlučne pre doručenie tovaru. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti neoprávnenému zneužitiu.
Využívaním internetových obchodov www.inSPORTline.skwww.Worker.skwww.Wtec-Moto.sk objednávateľ súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 122/2013 Z. z. O ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho písomnou formou kedykoľvek odvolať. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Prevádzkovateľovi. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente.

 

2. PLATBA

- V hotovosti kuriérovi (dobierkou) - platba sa uskutočňuje pri prevzatí tovaru od kuriéra. Poplatok za platbu v hotovosti je 1,00 EUR.
- Online Banking (TrustPay) - objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet. Po odoslaní objednávky Vás systém vyzve vybrať požadovanú banku a po zvolení sa presuniete na zabezpečené rozhranie TrustPay kde môžte platbu vykonať, variabilný symbol je číslo objednávky. Po zaregistrovaní Vašej platby Vám zašleme tovar podľa dodacích podmienok.
- Na splátky - všetky informácie o nákupe na splátky nájdete v sekcii: NÁKUP NA SPLÁTKY (tovar zasielame po fyzickom prijatí podpísaných zmlúv s Cetelemom)
- Online kartou - TatraPay - platba internet bankingom Tatra banky. Po vytvorení objednávky ste presmerovaný priamo na zabezpečenú stránku Tatra banky, kde sa prihlásite a potvrdíte Vašu platbu. Kartou vydanou v zahraničí alebo debetnou nie je možné platiť (Cards release in foreign is accept, but delivery is possible only in Slovak Republic). Viac info TU
- Osobne na predajni - v hotovosti alebo platobnou kartou pri vyzdvihnutí v jednej z našich predajní v Bratislave, Košiciach alebo v Trenčíne.

Všetky ceny na internetovom obchode www.inSPORTline.sk, sú zmluvné, konečné  a uvádzané s DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak a sú časovo obmedzené.  Ceny v kamenných predajniach sú zhodné s cenami na internetových obchodoch.

 

3. DODACIE PODMIENKY

Dodacia lehota je do 5 pracovných dní v prípade platby dobierkou ak je tovar skladom, v prípade platby Online Bankingom do 5 pracovných dní po zaevidovaní platby, ak nie je uvedené inak, v prípade tovaru na objednávku sa doba dodania môže predĺžiť až na 14 pracovných dní (nemusí), v prípade nákupu na splátky viď Postup na splátky. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo už nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru alebo je dlhodobo objednaný výrobok nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť, alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka bezodkladne (najneskôr však do 15 kalendárnych dní) vrátená späť prevodom na jeho účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Kupujúci bude o tomto kroku informovaný telefonicky alebo e-mailom a peniaze budú kupujúcemu vrátené príkazom na bankový účet kupujúceho. Kuriérska spoločnosť dovezie tovar k prvým uzamykateľným dverám!

Preprava - objednaný tovar Vám zašleme výhradne prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GEIS (18 181) len na území Slovenskej republiky (delivery is possible only in Slovak Republic). Tovar neposielame prostredníctvom Slovenskej pošty! Kuriérska spoločnosť GEIS Vás o doručení informuje sms-kou deň vopred a v deň doručenia Vás bude kuriér kontaktovať telefonicky. Čas dovozu nie je možné stanoviť v objednávke, je možné dohodnúť sa s prepravcom. V sms správe je uvedené referenčné číslo balíka pomocou ktorého sa môžete informovať v GEISe o stave doručenia odovzdaného tovaru kuriérovi. Dodanie zásielky sa realizuje v čase od 8:00 - 17:00 v dňoch pondelok - piatok (mimo dní pracovného pokoja), kuriérska spoločnosť Vám dovezie tovar do 24 hodín od prevzatia tovaru ku konečnému spotrebiteľovi. Za túto službu bude pripočítané k celkovej cene zásielky poštovné 4,00 EUR. Pri objednávke tovaru nad 90 EUR poštovné neúčtujeme.

Podmienky prepravy:
- platba dobierkou prebieha v hotovosti kuriérovi, kuriér Vám vystaví doklad o zaplatení
- pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať kuriérska spoločnosť a dohodne nový termín dodania

Postup pri preberaní zásielky:
Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.), tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. V prípade, že Vám príde tovar poškodený alebo neúplný ste povinný to bezokladne oznámiť nášmu reklamačnému stredisku či už online formulárom, telefonicky (+421 918 809 163, +421 917 954 415) alebo e-mailom. V prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite. Upozorňujeme, že podľa podmienok dopravcu nemôžete tovar pred zaplatením a prevzatím rozbaliť a prekontrolovať. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, bezodkladne kontaktujte reklamácie a servis. Pri neskoršom oznámení nemusí byť Vaša reklamácia kladne vybavená. Pri rozbalení dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili, obal vo vlastnom záujme nevyhadzujte a nejakú dobu uschovajte.

Osobný odber - v nákupnom košíku máte možnosť zvoliť si aj možnosť vyzdvihnutia na jednej z našich predajní bez poplatku a to:

BRATISLAVA - Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623, +421 907 719 723, predajnaba@insportline.sk
KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622, predajnake@insportline.sk
TRENČÍN - Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín (Sihoť), +421 917 864 593, predajnatn@insportline.sk 

 

4. MONTÁŽ A NASTAVENIE U ZÁKAZNÍKA

Pri fitness produkte s cenou nad 800 EUR si môžete montáž a nastavenie konkrétneho produktu objednať zadarmo (montáž je potrebné si objednať - v objednávke alebo e-mailom na servis@insportline.sk). Montáž a nastavenie realizuje špecializovaný technik z okolia miesta bydliska zákazníka.
Pri fitness produktoch s cenou nižšou ako 800 EUR má zákazník možnosť objednať montáž v detaily produktu ako príslušenstvo v nasledujúcich kategóriách:
1. Odborná montáž skupiny-1 - 32 EUR (trampolína, rotoped, veslovací trenažér, cyklotrenažér, stepper, vibrogym, recumbent, posilňovacie lavice)
2. Odborná montáž skupiny-2 - 42 EUR (eliptical, bežecký pás, posilňovacie stroje)
3. Odborná montáž skupiny-3 - 60 EUR (posilňovacie veže, zložité posilňovacie stroje)
Po obdržaní tovaru Vás do 2 pracovných dní kontaktuje servisný pracovník aby si s Vami dohodol termín montáže, resp. si môžete dohodnúť individuálny termín mailom na servis@insportline.sk.
V prípade, že ste si neobjednali montáž a chcete si ju dodatočne objednať (tovar máte už doma), pošlite mailom objednávku na montáž, vystaví sa Vám faktúra a po uhradení Vás bude kontaktovať servisný technik, ktorý si s Vami dohodne montáž. Montáž u kupujúceho je vždy zaistená jedným servisným technikom a je teda nutné, aby kupujúci zaistil umiestnenie tovaru na miesto, kde bude vykonaná samotná montáž, prípadne aby kupujúci zaistil asistenčnú osobu alebo osoby asistujúce pri premiestnení zabaleného tovaru na miesto, kde bude montáž stroja vykonaná. 

 

5. DODANIE DAŇOVÉHO A ZÁRUČNÉHO LISTU

Daňový doklad je zasielaný priamo so zásielkou. Daňový doklad slúži ako záručný list za predpokladu, že obsahuje meno a priezvisko, názov alebo obchodnú firmu kupujúceho, jeho identifikačné číslo, sídlo ak ide o právnickú osobu, alebo bydlisko ak ide o fyzickú osobu.

 

6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - VRÁTENIE TOVARU
Platí pri nákupe online cez eshop

Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa § 10 zákona č. 108/2000 Z.z.. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať, obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.
Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z.
Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne, a to prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok, e-mailom na adrese reklamacie@insportline.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy.

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar preto prosím pokiaľ možno zasielajte späť:
- nepoužívaný
- nepoškodený
- kompletný (vrátane príbalového letáku, návodu na použitie a pod.)
- spolu s dokladom o kúpe
- podľa možnosti v pôvodnom obale

Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa nedohodneme inak), a to najneskôr do 15 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.

 V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu.

 V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú: 

· poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
· predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,
· predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela ktoré kupujúci rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia 

 

7. REKLAMÁCIA A ZÁRUKA

Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezokladne nahlásiť predajcovi. Za závady vzniknuté prepravcom neručíme. Sídlo spoločnosti slúži aj ako hlavné a jediné servisné stredisko. Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie je predloženie dokladu o nadobudnutí reklamovaného  tovaru predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou, osobne alebo faxom na +421 32 65 26 705.

V zmysle zákona sa na tovar a jeho komponenty vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, u označených fitness modelov ktorých kúpna hodnota je vyššia ako 159,60 EUR, bude poskytovaná záručná lehota 60 mesiacov na rám a 24 mesiacov na ostatné komponenty na 1ks fitness zariadenia. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Výrobky športovej výživy však majú expiračnú dobu minimálne 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a zásielku odošleme až po jeho súhlase.

 

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

  • - nesprávnym použitím výrobku (kategórie S, SC, HA, HC, nesprávnou montážou, neodbornou repasiou, mechanickým poškodením
  • - nesprávnym skladovaním, opotrebením dielov pri bežnom používaní, neodvratnou udalosťou, živelnou pohromou
  • - nesprávnou údržbou alebo nedostatočnou údržbou, neodbornými zásahmi, nesprávnym zaobchádzaním a nevhodným umiestnením

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny. Zákazník objednáva tovar za ceny uvedené na tomto servery vo chvíli definitívneho potvrdenia objednávky. Pre kontrolu dostane zákazník do 24 hodín potvrdzujúci e-mail. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť technické parametre a farbu výrobku v záujmu zlepšenia jeho vlastností bez predchádzajúceho písomného upozornenia. Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté pri tlači obchodných a technických dokumentov.

Tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu musíte reklamovať priamo v internetovom obchode, tovar zakúpený v inSPORTline predajni alebo u inej organizácie musíte reklamovať priamo u predajcu! 
 
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
  1. odovzdaním opraveného tovaru
  2. výmenou tovaru
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.


POSTUP PRI REKLAMÁCII:

1. informujte nás o reklamácii výhradne ONLINE FORMULÁROM, e-mailom alebo písomne. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie zákazníka je zaslanie dokladu o nadobudnutí tovaru predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou, osobne alebo faxom na +421 32 65 26 705.
2. ak je kúpna hodnota tovaru vyššia ako 359,60 EUR a je označený ako ,,Servis u zákazníka" vybavenie reklamácie sa bude konať priamo u zákazníka v rámci záručnej lehoty, náklady znáša predávajúci. V prípade, že zariadenie nie je možné opraviť na mieste bude nami odvezený do servisného strediska k vybaveniu reklamácie. Po vybavení reklamácie bude opravené zariadenie doručené k zákazníkov pokiaľ nie je reklamácia vybavená inak o čom bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom.
3. pri výrobkoch s hodnotou nižšou ako 359,60 EUR, tovar spolu s dokladom o kúpe zašlite na našu adresu inSPORTline s.r.o., Bratislavská 36, 911 05 Trenčín. Zásielku s tovarom Vám odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
4. zákazník sa môže o prebiehu reklamácie informovať e-mailom na reklamacie@insportline.sk alebo telefonicky na čísle +421 918 809 163
5. o ukončení a o výsledku reklamácie bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom.
6 v prípade servisu u zákazníka bude vykonaný servisný zásah v pracovné dni v čase od 7:00 - 16:00 hodiny
7. reklamačný protokol bude odovzdaný zákazníkovi písomnou formou pri prevzatí vyriešenej reklamácie.


VÝMENA VEĽKOSTI

Tovar zabaľte do pôvodného obalu, nepoškodený, nepoužívaný, čistý na našu adresu inSPORTline s.r.o., Bratislavská 36, 911 05 Trenčín. K balíku priložte kópiu faktúry so žiadosťou o výmenu veľkosti, v opačnom prípade nie je možné výmenu veľkosti vybaviť! Po obdržaní prvej výmeny Vám ZADARMO zašleme späť Vami vybratú veľkosť kuriérom GEIS ihneď (pokiaľ Vami vybratá veľkosť je skladom, ak nie objednáme), pri opakovanej výmene veľkosti si budeme účtovať poštovné vo výške 4,00 EUR. 

 

VIDEO TRÉNER:

K vybraným produktov dávame ako darček Video Tréner, príde Vám vo forme mailu, ktorý obsahuje link na stiahnutie (otvoriť link je možné len 1krát v opačnom prípade Vám to už nepôjde a treba kontaktovať trénera). Nie je to DVD ani CD, pokiaľ Vám mail s linkom na stiahnutie neprišiel kontaktujte nás prosím na maily info@insportline.sknapíšte nám takisto názov zariadenia ktoré ste si zakúpili. Doba vybavenia žiadosti spojenej s Video Trénerom môže byť 10 kalendárnych dní.

 

8. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Podľa zákona č. 223/2001 Z.z. sme registrovaní v Recyklačnom fonde pod č. 0036311723 ako výrobca/dovozca v komodite: elektrické a elektronické zariadenia (dovoz), plasty (dovoz), papier a lepenka (dovoz). Poplatky do Recyklačného fondu sú odvádzané prostredníctvom firiem ENVIPAK a NATUR-PACK, celý systém je financovaný z poplatkov, ktoré zaplatia spotrebitelia pri nákupe nového tovaru. Výška príspevku na historické elektrozariadenia je zahrnutá v cene tovaru ponúkaného na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Tovar až do úplného zaplatenia zostáva majetkom spoločnosti inSPORTline s.r.o.

 

9. VERNOSTNÝ SYSTÉM

Vernostný systém inSPORTline umožňuje získať spotrebiteľovi dodatkovú zľavu za jeho vernosť až -10% .

1. Výška zľavy sa počíta podľa toho, koľko zákazník v minulosti celkom zaplatil pri nákupoch v internetových obchodoch www.inSPORTline.sk, www.Worker.sk a www.Wtec-Moto.sk dohromady.
2. Do celkovej úhrady sa započítajú len:
- objednávky realizované od 01.01.2009
- objednávky realizované cez jedno prihlasovacie meno - email zákazníka. (Objednávky realizované z rôznych emailov nie je možné sčítať)
- objednávky aj pre príbuzných a známych, musia však byť realizované prostredníctvom jedných prihlasovacích údajov (dodaciu adresu môžete pri každej objednávke meniť)
- skutočne zrealizované a zaplatené objednávky (tovar prišiel zákazníkovi, vzťahuje sa to len na skutočne dodaný tovar, nie na tovar ktorý bol objednaný a ktorého objednávka bola zrušená)
-  musíte mať vytvorený inSPORTline účet a tam sa Vám zobrazuje zľava (ak ste už u nás cez svoj jedinečný účet nakupovali) alebo si najskôr musíte vytvoriť účet a následne objednávať tovar (po 2,3,.. nákupe môžete využívať vo svojom účte pridelenú zľavu, samozrejme podľa obratu)
3. Do celkovej úhrady sa nezapočítavajú:
- stornované, nedokončené, nesprávne vyplnené, nezaplatené objednávky alebo objednávky, pri ktorých zákazník vrátil tovar
- objednávky prijaté telefonicky, emailom, faxom, osobne v sídle spoločnosti
- nákupy v sieti predajní inSPORTline
- nákupy u obchodných partnerov
- budúci nákup
4. Vernostná zľava je dodatková, tz že sa pripočíta aj k akčným alebo výpredajovým zľavám
5. Vernostná zľava sa prejaví až po prihlásení a vložení produktu do košíka - celková cena objednávky sa poníži o vernostnú zľavu. Prihlásiť sa môžte TU.
6. Vernostnú zľavu je možné uplatniť len pri nákupe cez internetové obchody - www.inSPORTline.sk, www.Worker.sk, www.Worker-Moto.sk

Tabuľka vernostnej zľavy:

Úhrada Zľava
20,00-39,99 EUR 1%
40,00-119,99 EUR 2%
120,00-199,99 EUR 3%
200,00-399,99 EUR 4%
400,00-999,99 EUR 5%
1000,00-1999,99 EUR 6%
2000,00-2799,99 EUR 7%
2800,00-3599,99 EUR 8%
3600,00-3999,99 EUR 9%
viac ako 4000,00 EUR 10%
Overené zákazníkmi Garancia kvality Shop roku 2011 - finalista Záruka 5 rokov Servis u zákazníka SAEC - bezpečný nákup