Na hlavný obsah
Vianočná zľavová nádielka! Zľavy až 67% Nájdete tu

Produkty v porovnávači

1. Objednávka a ochrana osobných údajov.

Pri objednávke budú požadované Vaše platné identifikačné údaje (meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, email). Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru dopravcom. Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych alebo neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického kontaktu.
Stores inSPORTline SK, s.r.o., prevádzkovateľ obchodu www.inSPORTline.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú údaje poskytované v minimálnom rozsahu potrebné výlučne pre doručenie tovaru. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti neoprávnenému zneužitiu. 

Kontaktné údaje predávajúceho:

Stores inSPORTline SK, s.r.o., so sídlom Električná 6471, IČO: 46259317, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka č. 24799/R, DIČ: 2023299729, IČ DPH: SK2023299729, Telefón: +421 917 700 098, Email: info@insportline.sk

V prípade voľby „osobný odber tovaru“ v Bratislave, Košiciach alebo v Trenčíne  sú kontakty nasledovné:
Bratislava - Telefón: +421 917 866 623, Email: predajnaba@insportline.sk;
Košice - Telefón: +421 917 866 622, Email: predajnake@insportline.sk;
Trenčín - Telefón: +421 917 864 593, Email: predajnatn@insportline.sk

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) bude predávajúci ako prevádzkovateľ v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho v súlade s § 13 Zákona, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas s marketingovou činnosťou  v zmysle § 13 ods.1 písm.a/ Zákona, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie, vrátane mailového a telefonického kontaktu, ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou a Predávajúci zabezpečí odstránenie údajov z marketingovej databázy. Kupujúci uzatvorením zmluvy ďalej súhlasí s automatickým dopĺňaním osobných údajov kupujúceho v košíku a to napríklad po zadaní nového telefónneho čísla či nového emailu kupujúceho.

Predávajúci v zmysle § 44 Zákona má poverené zodpovednú osobu spĺňajúcu požiadavky uvedeného zákona.

2. Potvrdenie objednávky

Objednávka je spracovaná do 24 hodín. Potvrdenie prijatia objednávky Vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. Pre potvrdenie niektorých objednávok (napr. pri odbere väčšieho množstva a podob.) Vás skontaktujeme telefonicky. V prípade úhrady Online Bankingom (TrustPay) je potrebné po odoslani objednávky v jej sumarizácii stlačiť "Zaplatiť objednávku" a úhradu vykonáte v zabezpečenom rozhraní TrustPay. 
 

3. Zrušenie objednávky

Po vytvorení objednávky už nie je možné objednávku meniť, nakoľko už môže dôjsť k príprave a expedícii tovaru k zákazníkovi a tovar môže byť už odovzdaný prepravcovi. V prípade, ak bude kupujúcemu objednávka alebo jej časť zrušená a medzičasom už uhradil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude kupujúcemu táto suma bezodkladne (najneskôr však do 14 kalendárnych dní) prevedená späť na jeho účet, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Objednávku s vyzdvihnutím na predajni môže kupujúci zrušiť na danej predajni.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v nepredvídateľných prípadoch, napr. v prípade poškodenia tovaru.  V prípade, že sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru, predávajúci bezodkladne prerokuje túto skutočnosť s kupujúcim, ktorý môže objednávku zrušiť. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. Ak už kupujúci zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená späť v lehote 14 dní. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku v týchto prípadoch:

  • objednávka s platbou online platobnou kartou TatraPay, Trustpay, Google Pay, Apple Pay, štandardným bankovým prevodom neuhradená do 7 dní
  • objednávka na splátky, kde nebude úver schválený do 14 dní
  • objednávka na osobný odber na predajňu nebude vyzdvihnutá do 7 dní od pripravenia objednávky "Na vyzdvihnutie"

4. Platba

Predávajúci umožňuje zákazníkovi uhradiť predom zjednanú cenu (za tovar a jeho prepravu k zákazníkovi) výberom jednej z nižšie uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobierka - platba kuriérovi pri prevzatí - platba sa uskutočňuje pri prevzatí tovaru od kuriéra - v hotovosti, alebo platobnou kartou. Poplatok za platbu kuriérovi je 1,90 EUR.

  • Online platobná karta (TatraPay) - platba cez platobnú bránu Tatra banky. Po vytvorení objednávky je nutné v jej sumarizácii kliknúť na "Zaplatiť objednávku" a budete presmerovaný priamo na zabezpečenú stránku Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VisaVisa ElectronVisa PayMasterCard alebo Maestro. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou. Viac informácií: Ako platiť cez TatraPay

  • Online bankový prevod (TrustPay) - objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet. Po odoslaní objednávky je potrebné kliknúť v jej sumarizácii na "Zaplatiť objednávku" a systém Vás presmeruje na zabezpečené rozhranie TrustPay, kde môžete platbu vykonať, variabilný symbol Vám generuje systém. Po zaregistrovaní Vašej platby Vám zašleme tovar podľa dodacích podmienok. Pokiaľ platbu objednávky chcete realizovať neskôr, treba pokračovať prostredníctvom Vášho účtu a zadať správny popis platby, ktorý Vám generuje systém, bez toho nebude možné platbu priradiť k objednávke.

  • Google Pay (GPay) - Rýchla a bezpečná online platba pre tých, ktorí majú vo svojom Google účte uložené kreditné/platobné karty (bez nutnosti mať pri sebe kreditnú kartu). Po vytvorení objednávky budete automaticky presmerovaný priamo na platobnú bránu Tatra banky, kde kliknete na tlačidlo "Kúpiť cez GPay" a vykonáte platbu.

  • Apple Pay - Rýchla a bezpečná online platba (bez nutnosti nosiť fyzickú kartu so sebou) pre používateľov s uloženými kartami v Apple Wallet. Po vytvorení objednávky budete automaticky presmerovaný priamo na platobnú bránu TrustPay, kde vykonáte platbu.

  • Na splátky QUATRO - splátkový predaj so spoločnosťou QUATRO, naším dlhodobým partnerom v oblasti poskytovania výhodných spotrebiteľských úverov pri nákupe tovaru na splátky. V eshope si používateľ vyberie daný výrobok a priamo v detaile výrobku si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom QUATRO kalkulačky. Po následnom dokončení objednávky sa používateľovi otvorí nové okno so "Žiadosťou", resp. treba kliknúť na pokračovanie Žiadosti o nákup tovaru na splátky prostredníctvom Quatro. Po vyplnení žiadosti sa zmluva automaticky zasiela na schvaľovanie do Quatra. Do pár minút bude používateľ informovaný o výsledku schválenia prostredníctvom SMS resp. e-mailu. Po schválení žiadosti bude používateľ vyzvaný na prihlásenie sa do "Mojej zóny", kde bude prebiehať podpis zmluvy online. Až po finálnom schválení žiadosti o úver obdržíme od spoločnosti Quatro pokyn k expedovaniu tovaru a môžeme objednávku spracovať. Tovar bude používateľovi doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke podľa doby dodania, ktorú uvádza e-shop. Prečítajte si aj Reklamačný poriadok spoločnosti Všeobecná úverová banka, a.s.. Viac informácií: Nákup na splátky Quatro
  • Na splátky EUROLEASING - splátkový predaj pre podnikateľov a firmy prostredníctvom spoločnosti Euroleasing. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. +421 918 408 519 a my pre Vás pripravíme individuálne nacenenie.
  • Osobne na predajni - v hotovosti alebo platobnou kartou pri vyzdvihnutí v jednej z našich predajní v Bratislave, Košiciach alebo v Trenčíne. Pri objednávke nad 100 Eur je možnosť aj platby na splátky.

Všetky ceny na internetovom obchode www.inSPORTline.sk, sú zmluvné, konečné  a uvádzané s DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak a sú časovo obmedzené. Ceny v kamenných predajniach sú zhodné s cenami na internetovom obchode.

Tovar až do úplného zaplatenia zostáva majetkom spoločnosti Stores inSPORTline SK, s.r.o.

5. Dodacie podmienky

Dodacia lehota je priemerne 2 pracovné dni v prípade platby dobierkou ak je tovar skladom, v prípade platby Online Bankingom priemerne do 2 pracovných dní po zaevidovaní platby, ak nie je uvedené inak. Pokiaľ objednávku uhrádzate príkazom, tovar expedujeme po zaevidovaní platby, takže dodacia lehota sa môže predĺžiť aj na 5 pracovných dní. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo mailom. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť, alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka bezodkladne (najneskôr však do 14 kalendárnych dní) vrátená späť prevodom na jeho účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Kupujúci bude o tomto kroku informovaný telefonicky alebo e-mailom a peniaze budú kupujúcemu vrátené príkazom na bankový účet kupujúceho.

Na základe druhu a hmotnosti tovaru Vám košík umožní vybrať niektoré z nasledujúcich spôsobov dopravy:  

Packeta - výdajné miesto a Z-BOX

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Packeta
  • cena prepravy: 3,95 €
  • na vybraný tovar malých rozmerov, s hmotnosťou do 14 kg
  • max. suma dobierka 700 € s DPH
  • tovar bude doručený na Vami zvolené výdajné miesto alebo do Z-BOXu
  • po doručení zásielky na výdajné miesto Vám príde SMS a e-mail s heslom 
  • na vyzdvihnutie zásielky máte 7 dní (v predvianočnom období môže byť doba skrátená na 5 dní)

Prepravná spoločnosť GLS - balík 

  • balíková preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS
  • cena prepravy: 5,05 €
  • zásielky s hmotnosťou do 40 kg
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky k prvým uzamykateľným dverám
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo s predpokladaným časom doručenia
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž

Prepravná spoločnosť Parcelshop 

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS - Parcelshop
  • cena prepravy: 5,05 €
  • na vybraný tovar malých rozmerov, s hmotnosťou do 15 kg
  • tovar bude doručený na Vami zvolené výdajné miesto
  • po doručení zásielky na výdajné miesto Vám príde SMS a e-mail
  • na vyzdvihnutie zásielky máte 5 pracovných dní

Prepravná spoločnosť DPD - balík 

  • balíková preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD
  • cena prepravy: 6,95 € 
  • zásielky s hmotnosťou do 35 kg
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky k prvým uzamykateľným dverám
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo s predpokladaným časom doručenia
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž

Prepravná spoločnosť GW - balík 

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena prepravy: 14,95 € 
  • zásielky s hmotnosťou od 40 do 50 kg
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž

Prepravná spoločnosť GW - nadrozmer

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena prepravy: 14,95 € 
  • nadrozmerné zásielky s hmotnosťou do 35 kg
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž

Prepravná spoločnosť - paleta

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena prepravy: 19,95 € 
  • zásielky s hmotnosťou nad 50 kg, nadrozmerné zásielky nad 35 kg, alebo zásielky, ktoré je nutné z bezpečnostných dôvodov zabezpečiť na paletu
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • kuriér z pravidla asistuje pri vybaľovaní tovaru, ale nie je povinný dopraviť tovar za prvé uzamykateľné dvere
  • v cene dopravy nie je započítaná paleta, ktorú je zákazník povinný po doručení tovaru odovzdať prepravcovi
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž výrobkov, pripojenie (inštaláciu) spotrebiča, príp. iné úpravy, odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.

Vynesenie do bytu

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena: 34,95 € (preprava 19,95 Eur + vynesenie tovaru 15,00 Eur)
  • zásielky s hmotnosťou od 50 do 150 kg
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • tovar Vám privezú 2 kuriéri a zabezpečia vynesenie tovaru do bytu / rodinného domu
  • pokiaľ nie je v bytovom dome výťah, vynesenie sa realizuje do 4. poschodia
  • v cene dopravy nie je započítaná paleta, ktorú je zákazník povinný po doručení tovaru odovzdať prepravcovi
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž výrobkov, pripojenie (inštaláciu) spotrebiča, príp. iné úpravy, odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.

Zásielkovou službou z predajne

  • platí pre tovar, ktorý je dostupný už len na niektorej z našich predajní
  • podľa druhu a hmotnosti tovaru sa uplatní balíková alebo paletová preprava (podľa špecifikácie vyššie)
  • v prípade, ak sa tovar do objednávky kompletuje z viacerých miest, môže dôjsť k zdržaniu dodania o cca 2-4 pracovné dni

Prémiová doprava s výnosom, montážou a zaškolením:

  • prémiová doprava pre našich najnáročnejších zákazníkov
  • cena: 149,00 € / 179,00 €  / 229,00 € / 299,00 €  / 399,00 € (odvíja sa od časovej náročnosti montáže a od hmotnosti tovaru)
  • služba zahŕňa individuálny prístup, dodanie a výnos tovaru, odbornú montáž a zaškolenie, vzťahuje sa na 1 produkt
  • platí pre vybrané fitness trenažéry, posilňovacie stroje, masážne kreslá, trampolíny či solária
  • službu zabezpečujeme takmer na celom Západnom Slovensku a vo vybraných okresoch Žilinského, Košického a Prešovského kraja
  • pri soláriách ponúkame službu na celom Slovensku
  • platba sa vykonáva vopred, nie je možná platba na mieste
  • termín dodania sa dohaduje individuálne
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 15:00, vo vopred dohodnutý dátum a čas

Osobný odber 

  • v nákupnom košíku máte možnosť zvoliť si aj možnosť vyzdvihnutia na jednej z našich predajní
  • BRATISLAVA - Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623
  • KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622
  • TRENČÍN - Osloboditeľov 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593
  • cena prepravy: 1,00 €
  • po pripravení objednávky na vyzdvihnutie Vám príde informácia prostredníctvom SMS aj e-mailom
  • na vyzdvihnutie objednávky máte 5 pracovných dní 
  • platba prebieha osobne na predajni - v hotovosti, platobnou kartou, alebo od 100 Eur je možnosť aj platby na splátky

Podmienky prepravy:

  • platba dobierkou prebieha v hotovosti alebo kartou kuriérovi, kuriér Vám na vyžiadanie v deň doručenia vystaví doklad o zaplatení
  • pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať kuriérska spoločnosť a dohodne nový termín dodania


Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti DPD
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti GLS
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Gebrüder Weiss
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Packeta

Postup pri preberaní zásielky:

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.), tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. V prípade, že Vám príde tovar poškodený alebo neúplný, ste povinný to bezodkladne oznámiť nášmu reklamačnému stredisku či už online formulárom, telefonicky (+421 918 809 163, +421 917 954 415) alebo e-mailomV prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite. Upozorňujeme, že podľa podmienok dopravcu nemôžete tovar pred zaplatením a prevzatím rozbaliť a prekontrolovať. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, bezodkladne kontaktujte reklamácie a servis. Pri rozbalení dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili, obal vo vlastnom záujme nevyhadzujte a nejakú dobu uschovajte.

 

6. Montáž a nastavenie u zákazníka

Montáž u kupujúceho je vždy zabezpečená jedným servisným technikom a je teda nutné, aby kupujúci zabezpečil umiestnenie tovaru na miesto montáže.

Odborná montáž je vykonaná len na tovar umiestnený na území SR a zakúpený prostredníctvom stránky insportline.sk alebo prostredníctvom predajní inSPORTline. Odborná montáž u zákazníka je vykonávaná vždy len na samotné zariadenie. Kotvenie, vŕtanie ani iné zabezpečenie do podlahy, stien a konštrukcii nevykonávame.   

Pri fitness produktoch má zákazník možnosť objednať montáž na karte produktu / v košíku v nasledujúcich kategóriách:

  1. Odborná montáž skupiny 1 - 85 EUR (menšie trenažéry - rotopedy, cyklotrenažéry, VibroGym, posilňovacie lavice, autotrakčné lehátka)
  2. Odborná montáž skupiny 2 - 99 EUR (menšie bežecké pásy, recumbenty, eliptické trenažéry, väčšie rotopedy a veslovacie trenažéry, vybrané posilňovacie stroje, samostojné hrazdy, trampolíny)
  3. Odborná montáž skupiny 3 - 119 EUR (posilňovacie veže, posilňovacie stroje, rozmernejšie a ťažšie trenažéry, väčšie trampolíny)
  4. Odborná montáž skupiny 4 - 199 EUR (zložitejšie posilňovacie stroje, profesionálne trenažéry a posilňovacie veže, nadrozmerné stroje a trenažéry)
  5. Odborná montáž skupiny 5 - 299 EUR (zložité posilňovacie stroje, nadrozmerné profesionálne trenažéry, profesionálne a zložité posilňovacie veže)

Po obdržaní tovaru Vás do 2 pracovných dní kontaktuje servisný pracovník aby si s Vami dohodol termín montáže, resp. si môžete dohodnúť individuálny termín mailom na servis@insportline.sk.

V prípade, že ste si neobjednali montáž a chcete si ju dodatočne objednať (tovar máte už doma), pošlite mailom na servis@insportline.sk objednávku na montáž, vystaví sa Vám faktúra a po uhradení Vás bude kontaktovať servisný technik, ktorý si s Vami dohodne montáž.

7. Dodanie daňového a záručného listu

Sme ohľaduplní k životnému prostrediu, daňový doklad je zasielaný emailom a tiež priamo do účtu registrovaného zákazníka na stránke www.insportline.sk. Daňový doklad slúži ako záručný list za predpokladu, že obsahuje meno a priezvisko, názov alebo obchodnú firmu kupujúceho, jeho identifikačné číslo, sídlo ak ide o právnickú osobu, alebo bydlisko ak ide o fyzickú osobu. Na vyžiadanie zašleme originálny daňový doklad prostredníctvom Slovenskej pošty.

8. Odstúpenie od zmluvy - Vrátenie tovaru
Platí pri nákupe online prostredníctvom eshopu

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. 
Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.
Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne, a to prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok spolu s tovarom a odstúpením od zmluvy, e-mailom na adrese servis@insportline.sk alebo odovzdaním tovaru spolu s dokladom o nákupe na predajni. Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť aj formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorého súčasťou je aj poučenie o odstúpení od zmluvy. Formulár nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy
V prípade nákupu tovaru osobne na niektorej z našich predajní, ktorému predchádzala potvrdená objednávka tovaru na osobný odber na vybranú predajňu, je možnosť odstúpenia od zmluvy a následného vrátenia platby jedine osobne na predajni, kde bol tovar zakúpený. 

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar preto prosím zasielajte späť:
       - nepoužívaný
       - nepoškodený
       - kompletný (vrátane príbalového letáku, návodu na použitie a pod.)
       - spolu s dokladom o kúpe
       - podľa možnosti v pôvodnom obale. 

Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša kupujúci. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa nedohodneme inak), a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona. 
V súlade s § 7 ods. 6 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú: poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
       - predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,
       - predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela ktoré kupujúci rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia

9. Reklamácia a záruka

Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezodkladne nahlásiť predajcovi. Sídlo spoločnosti slúži aj ako hlavné a jediné servisné stredisko. Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie je predloženie dokladu o nadobudnutí reklamovaného  tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou alebo osobne.

V zmysle zákona sa na tovar a jeho komponenty vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, u označených fitness modelov bude poskytovaná záručná lehota 120 mesiacov na rám (platí na výrobky zakúpené od 13.3.2017) a 24 mesiacov na ostatné komponenty na 1 ks fitness zariadenia. Na moto výrobky značky W-TEC bude poskytovaná rozšírená záručná lehota 36 mesiacov. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Výrobky športovej výživy však majú expiračnú dobu minimálne 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a zásielku odošleme až po jeho súhlase.

 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

  • nesprávnym použitím výrobku (napr. používaním produktu kategórie H v klubovej a/alebo komerčnej prevádzke, nesprávnou montážou, neodbornou repasiou, mechanickým poškodením)

  • nesprávnym skladovaním, opotrebením dielov pri bežnom používaní, neodvratnou udalosťou, živelnou pohromou

  • nesprávnou údržbou alebo nedostatočnou údržbou, neodbornými zásahmi, nesprávnym zaobchádzaním a nevhodným umiestnením

  • na farebnú stálosť spôsobenú dôsledkom klimatických vplyvov

Údržbou sa pre účely týchto obchodných podmienok rozumejú všetky činnosti a procesy, ktorých cieľom je udržiavanie zariadenia, zachovania funkcií, bezpečnosti a úžitkovej hodnoty zariadenia, pričom tieto sú špecifikované v príslušnom návode na používanie.

V záujme zachovania bezpečnosti a kvality výrobkov odporúča predávajúci riadiť sa pri údržbe zariadení nielen návodom na použitie/obsluhu, ktorý obdrží kupujúci spolu so zakúpeným tovarom, ale i poslednými (aktualizovanými) návodmi, ktoré môžu byť uverejnené na stránke www.insportline.sk

V prípade neoprávnenej/nedôvodnej reklamácie je predávajúci oprávnený požadovať od kupujúceho náhradu všetkých účelne vynaložených nákladov, ktoré mu v tejto súvislosti vznikli.

Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté pri tlači obchodných a technických dokumentov.

Tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu musíte reklamovať priamo v internetovom obchode, tovar zakúpený v inSPORTline predajni alebo u inej organizácie musíte reklamovať priamo u predajcu! 

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru

  2. výmenou tovaru

  3. vrátením kúpnej ceny tovaru

  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,

  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

O výsledku vybavenia reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom písomnej výzvy na prevzatie tovaru (ďalej len „výzva“) zaslanej na poštovú adresu kupujúceho alebo na ním uvedený kontaktný e-mail. Zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie. V prípade, ak si kupujúci nevyzdvihne tovar do 30 dní odo dňa doručenia výzvy, predávajúci stanoví dodatočnú primeranú lehotu na prevzatie tovaru, ktorá začína plynúť dňom nasledujúcom po dni, kedy bola kupujúcemu doručená opakovaná písomná výzva na prevzatie tovaru. V prípade márneho uplynutia dodatočnej primeranej lehoty sa dostáva kupujúci do omeškania. V takom prípade je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 0,05% kúpnej ceny tovaru za každý deň skladovania.

Postup pri reklamácií:

  1. informujte nás o reklamácii výhradne ONLINE FORMULÁROMe-mailom alebo písomne. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie zákazníka je zaslanie záručného listu, resp. dokladu o nadobudnutí tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou, alebo osobne.

  2. ak je tovar označený ako ,,Servis u zákazníka", vybavenie reklamácie sa bude konať priamo u zákazníka v rámci záručnej lehoty, náklady znáša predávajúci. V prípade, že zariadenie nie je možné opraviť na mieste bude nami odvezený do servisného strediska k vybaveniu reklamácie. Po vybavení reklamácie bude opravené zariadenie doručené k zákazníkovi pokiaľ nie je reklamácia vybavená inak o čom bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom. Služba "Servis u zákazníka" sa vzťahuje iba na tovar umiestnený na území SR. Služba „Servis u zákazníka“ platí na zakúpený a označený tovar po dobu 24 mesiacov od jeho zakúpenia. Po jej uplynutí sa na jednotlivé diely táto služba nevzťahuje. 

  3. ak je tovar bez označenia ,,Servis u zákazníka", tovar spolu so záručným listom, resp. s dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, zašlite na našu adresu Stores inSPORTline SK, s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín. Reklamovaný tovar môžete doniesť i osobne na servisné stredisko do Trenčína (v čase od 9.00. do 15.30) alebo na naše predajne (BA, KE, TN). Zásielku s tovarom Vám odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

  4. pozáručný servis poskytujeme iba na výrobky značky inSPORTline. Servis si môžete objednať ONLINE FORMULÁROM, e-mailom alebo písomne. Ceny za pozáručný servis stanovuje aktuálny cenník servisných prác a náhradných dielov spoločnosti inSPORTline.

  5. zákazník sa môže o priebehu reklamácie informovať e-mailom na reklamacie@insportline.sk alebo telefonicky na čísle +421 918 809 163

  6. o ukončení a o výsledku reklamácie bude zákazník informovaný prostredníctvom písomnej výzvy na prevzatie tovaru (ďalej len „výzva“) zaslanej na poštovú adresu kupujúceho alebo na ním uvedený kontaktný e-mail.

  7. v prípade servisu u zákazníka bude vykonaný servisný zásah v pracovné dni v čase od 7:00 - 16:00 hodiny

  8. reklamačný protokol bude odovzdaný zákazníkovi písomnou formou pri prevzatí vyriešenej reklamácie.

 

Adresy predajní: 

BRATISLAVA 
- Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623, predajnaba@insportline.sk
KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622, predajnake@insportline.sk
TRENČÍN - Osloboditeľov 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593, predajnatn@insportline.sk 

10. Všeobecné ustanovanie

Obaly spĺňajú ust. podľa zákona o odpadoch 79/2015, spätný odber zabezpečuje spol. NATUR - PACK a. s pod registračným číslom PO_0001071 Podľa ust. súčasného zákona o odpadoch je zabezpečený spätný odber: elektrozariadení prostredníctvom spol. SEWA, a. s, pod registračným č. EZ 0000498; neobalového výrobku prostredníctvom spol. NATUR - PACK a. s., pod registračným č. NEV000649; batérií a akumulátorov prostredníctvom spol.  SEWA, a. s. pod registračným č. BAT 0000438; pneumatík prostredníctvom spol. SLOVMAS, a. s., pod registračným č. PNE0000051.

Tovar až do úplného zaplatenia zostáva majetkom spoločnosti Stores inSPORTline SK, s.r.o.

Osobitné ustanovenie týkajúce sa produktov sortimentu „Fitness“

Tovar sortimentu „fitness“ je kategorizovaný podľa normy EN957 takto :
H (Home) – domáce použitie
S (Studio) – komerčné a klubové použitie

Písmená A, B, C vyjadrujú triedu presnosti merania sledovaných hodnôt na ovládacom paneli/displeji zariadenia.
Kategorizácia tovaru „fitness“ je uvedená na www.insportline.sk pri každom produkte v časti – Parametre produktu, na daňovom doklade – faktúre a príslušnom návode na používanie/obsluhu.

11. Výmena veľkosti zadarmo:

V prípade zakúpenia tovaru prostredníctvom eshopu s príznakom "výmena veľkosti zadarmo" poskytujeme možnosť výmeny tovaru za inú veľkosť. Výmenu možno vykonať len za variant veľkosti, ktorá je skladom. Výmenu veľkosti zadarmo môžete využiť len raz a podmienkou je, že tovar, ktorý budete ako nakupujúci vracať v rámci tejto záruky späť, musí byť zabalený v pôvodnom obale, nesmie niesť známky používania, musí byť nepoškodený a kompletný. Tovar zašlite späť na adresu servisného oddelenia (Stores inSPORTline SK, s.r.o, Električná 6471, Trenčín 911 01) spoločne so sprievodným listom (informácií o tom, ktorú veľkosť požadujete) a kópiou faktúry. Ak nás informujete prostredníctvom elektronického formulára, na naše náklady ako predávajúceho zariadime zvoz tovaru k nám. Kuriér prepravnej spoločnosti od Vás prevezme zabalený tovar a my Vám zadarmo zašleme správnu veľkosť. Túto službu výmeny veľkosti zadarmo možno uplatniť do 30 dní od prevzatia tovaru.

Výmena veľkosti

V prípade zakúpenia tovaru prostredníctvom eshopu s príznakom "výmena veľkosti zadarmo" poskytujeme možnosť výmeny tovaru za inú veľkosť. Výmenu veľkosti je možné zrealizovať iba pri pôvodne zakúpenom výrobku. Požadovaná veľkosť musí byť na sklade. Tovar zabaľte do pôvodného obalu, nepoškodený, nepoužívaný, čistý pošlite na našu adresu Stores inSPORTline SK, s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín. K balíku priložte kópiu faktúry so žiadosťou o výmenu veľkosti, v opačnom prípade nie je možné výmenu veľkosti vybaviť! Žiadosť si môžete vytlačiť TU. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Túto službu "výmeny veľkosti zadarmo" môžete využiť až do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru! Po obdržaní prvej výmeny Vám ZADARMO zašleme späť Vami požadovanú veľkosť kuriérskou spoločnosťou, pri opakovanej výmene veľkosti si budeme účtovať poštovné vo výške 5,05 € pri balíkovej preprave alebo 19,95 € pri paletovej preprave. 
V prípade, ak ste si tovar objednávali z predajne, je nutné zaslať tovar na výmenu priamo na danú predajňu.

Adresy predajní:
 

BRATISLAVA 
- Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623, predajnaba@insportline.sk
KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622, predajnake@insportline.sk
TRENČÍN - Električná 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593, predajnatn@insportline.sk 

Ustanovenia čl. 11 neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.

12. Príplatková služba "Predĺžená lehota na vrátenie tovaru do 90 dní"

Ak si objedná kupujúci (ktorým sa pre účely týchto obchodných podmienok rozumie tak spotrebiteľ, ako aj fyzické a právnické osoby – podnikatelia v zmysle § 2 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka) s tovarom pri objednávke tovaru na internetovom obchode www.insportline.sk príplatkovú službu predĺženej lehoty na odstúpenie od zmluvy do 90 dní (ďalej len „príplatková služba“) je kupujúci oprávnený (po zaplatení príslušnej sumy) odstúpiť od zmluvy do 90 dní od prevzatia tovaru.

Príplatková služba sa vzťahuje iba na tovar, pri ktorom zákazník pred odoslaním objednávky zvolil službu predĺženého odstúpenia od zmluvy zaškrtnutím príslušného políčka. Príplatkovú službu je možné dojednať iba pri nákupe vybraného tovaru za kúpnu cenu nad 20 € na internetovom obchode www.insportline.sk  a nemožno ju dojednať pri nákupe doplnkov stravy, kozmetiky a tovaru za kúpnu cenu vo výške do 20 €.

Zákazník sa zaväzuje za príplatkovú službu zaplatiť predávajúcemu jednorazovo sumu/poplatok vo výške 3 % z celkovej kúpnej ceny tovaru, ktorého sa táto služba týka (vrátane DPH). Zákazník sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu cenu za príplatkovú službu spoločne s kúpnou cenou tovaru podľa článku 4. týchto obchodných podmienok. Poplatok za danú službu je nevratný, t.j. v prípade odstúpenia od zmluvy nemá kupujúci nárok na jeho vrátenie (to sa netýka prípadu, ak kupujúci – spotrebiteľ odstúpi od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 8 týchto obchodných podmienok, kedy mu predávajúci zároveň vráti i ním uhradený poplatok za príplatkovú službu).

Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy na predmetný tovar bez udania dôvodu v lehote 90 dní odo dňa, keď mu bol tovar na základe kúpnej zmluvy doručený. Predávajúci sa zaväzuje vrátený tovar od zákazníka prijať a vrátiť mu celú kúpnu cenu.

Zákazník je oprávnený uplatniť službu predĺženého vrátenia tovaru najneskôr 90. deň odo dňa doručenia tovaru. Uplatnením služby sa rozumie:

  • odoslanie tovaru (tj odovzdanie tovaru prepravcovi na odoslanie najneskôr posledný deň lehoty) na adresu servisného oddelenia Stores inSPORTline SK, s.r.o, Električná 6471, 911 01 Trenčín alebo
  • odovzdanie tovaru najneskôr posledný deň lehoty predávajúcemu v prevádzke (v kamennom obchode v Bratislave, Trenčíne, Košiciach),

a to spoločne so sprievodným listom - formulárom, ktorý je k dispozícii tu. Zákazník preukáže nárok na službu originálom daňového dokladu obsahujúceho kúpu príslušného tovaru a objednanie s ním súvisiace služby. Náklady na odoslanie tovaru alebo odovzdanie tovaru späť predávajúcemu znáša v plnom rozsahu zákazník.

Účinky odstúpenia od kúpnej zmluvy nastávajú okamihom doručenia odstúpenia predávajúcemu.

V prípade, že bude tovar vrátený predávajúcemu v pôvodnom stave a za nižšie uvedených podmienok, zaväzuje sa predávajúci vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za vrátený tovar vrátane pôvodných nákladov na dodanie tovaru zákazníkovi.

Predávajúci zaplatí kupujúcemu kúpnu cenu na bankový účet uvedený kupujúcim v sprievodnom liste najneskôr do 14 dní odo dňa, keď u neho zákazník službu predĺženého vrátenia tovaru uplatnil. Cenu za službu predĺženého vrátenia tovaru do 90 dní, službu vynesenia tovaru, montáž tovaru ani cenu za prémiovú dopravu s výnosom a montážou tovaru predávajúci kupujúcemu nevracia.

Vrátený tovar musí byť v pôvodnom stave, kompletný vrátane všetkého príslušenstva a dokumentácie (záručného listu, návodu na používanie atď.), s nepoškodenými identifikačnými štítkami, bez známok montáže, bez akýchkoľvek znakov používania a v pôvodnom nepoškodenom obale.

Zákazník nesie zodpovednosť za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Pokiaľ bude tovar niesť známky používania alebo bude jeho hodnota znížená nad rámec stanovy v predchádzajúcej vete, zákazník stráca možnosť vrátiť tovar v predĺženej lehote do 90 dní.

V prípade nákupu tovaru osobne na niektorej z našich predajní, ktorému predchádzala potvrdená objednávka tovaru na osobný odber na vybranú predajňu, je možnosť odstúpenia od zmluvy a následného vrátenia platby jedine osobne na predajni, kde bol tovar zakúpený.

13. Príplatková služba "Predĺžená záruka"

Ak si objedná kupujúci spoločne s tovarom pri objednávke tovaru na internetovom obchode www.insportline.sk príplatkovú službu predĺženej záruky (ďalej len „predĺžená záruka“), dojednávajú si obchodník a zákazník predĺženie záručnej doby v zmysle ust. § 620 Zákona č. 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov, za nižšie stanovených podmienok.

Predĺžená záruka sa vzťahuje iba na tovar, pri ktorom zákazník pred odoslaním objednávky zvolil službu predĺženej záruky zaškrtnutím príslušného políčka v prípade nákupu vybraného tovaru na internetovom obchode www.insportline.sk, pokiaľ to internetový obchod pri vybranom tovare umožňuje. Vybraný tovar, ku ktorému je možné dojednať predĺženú záruku, určuje obchodník a na dojednanie služby predĺženej záruky nevzniká právny nárok.

Zákazník sa zaväzuje za predĺženú záruku zaplatiť obchodníkovi cenu vo výške uvedenej pri konkrétnom tovare na internetovom obchode a stanovenej podľa zákazníkom zvolenej dĺžky predĺženej doby. Zákazník sa zaväzuje zaplatiť obchodníkovi cenu za predĺženú záruku spoločne s kúpnou cenou tovaru.

Zaplatením ceny za predĺženú záruku vzniká zákazníkovi právo vytknúť (reklamovať) v súlade s čl. 8 Reklamácia a záruka všeobecných obchodných podmienok vady, ktoré sa na kúpenom tovare prejavia v predĺženej  dobe, pokiaľ tieto vady mala predaná vec (predmet kúpy) pri prevzatí kupujúcim. Povinnosť preukázať, že vady vytknuté podľa tohto čl. 13 mala predaná vec (predmet kúpy) pri prevzatí kupujúcim, nesie kupujúci.  

Predĺženou dobou sa rozumie doba, o ktorú sa predlžuje zákonná záručná doba dvoch rokov stanovená v § 620 Zákona č. 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov. Predĺžená doba môže byť jeden rok alebo dva roky, pričom dĺžku predĺženej záručnej doby určí zákazník zaškrtnutím príslušného políčka v prípade nákupu vybraného tovaru na internetovom obchode www.insportline.sk, pokiaľ to internetový obchod pri vybranom tovare umožňuje. Predĺžená záručná doba začína plynúť prvým dňom po uplynutí zákonnej doby dvoch rokov od prevzatia tovaru zákazníkom od obchodníka.

Zákazník je oprávnený obchodníkovi najneskôr v posledný deň predĺženej doby vytknúť vady tovaru, ktoré sa na tovare prejavili v predĺženej záručnej dobe, a to postupom podľa čl. 8 všeobecných obchodných podmienok prostredníctvom on-line formulára, v ktorom informuje obchodníka o uplatnení predĺženej záruky, a najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa vytknutia vady odovzdať obchodníkovi reklamovaný tovar postupom podľa čl. 8 všeobecných obchodných podmienok, a to spoločne s originálom daňového dokladu preukazujúceho kúpu príslušného tovaru a objednanie a zaplatenie s ním súvisiacej služby predĺženej záruky.

V prípade, že bude vada tovaru vytknutá zákazníkom v predĺženej dobe riadne a včas, a súčasne bude tovar odovzdaný obchodníkovi v lehote stanovenej v predchádzajúcom odseku, dôjde k začatiu reklamačného konania, pričom ďalšie práva a povinnosti obchodníka a zákazníka sa riadia čl. 8 Reklamácia a záruka všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi s nasledovnými výnimkami:

  1. v prípade odstrániteľnej vady tovaru, na ktorú sa predĺžená záruka vzťahuje, obchodník zabezpečí jeho bezplatnú opravu,
  2. v prípade neodstrániteľnej vady tovaru, na ktorú sa predĺžená záruka vzťahuje, je kupujúci oprávnený tovar vrátiť a obchodník mu vyplatí nadobúdaciu hodnotu.

Obchodník vybaví nárok z Predĺženej záruky bez zbytočného odkladu, avšak vybavenie takéhoto nároku môže v odôvodnených prípadoch presiahnuť 30 dní, najmä ak je to nevyhnutné z dôvodu časovo náročnej diagnostiky vady a/alebo opravy tovaru.

Predĺžená záruka začína plynúť podľa tohto článku bez ohľadu na to, či a koľkokrát kupujúci uplatnil reklamáciu počas záručnej doby, ak nie je ďalej uvedené inak. Ak bola reklamácia uplatnená počas záručnej doby v súlade s Reklamačným poriadkom vybavená:

  1. opravou reklamovaného tovaru, nemá táto skutočnosť vplyv na začiatok plynutia predĺženej záruky,
  2. výmenou tovaru, predĺžená záruka začne plynúť dňom nasledujúcom po dni, kedy uplynula záručná doba na vymenený tovar,
  3. vrátením kúpnej ceny, resp. odstúpením od zmluvy, predĺžená záruka zaniká,
  4. poskytnutím primeranej zľavy z kúpnej ceny, nemá táto skutočnosť vplyv na začiatok plynutia predĺženej záruky, avšak predĺžená záruka sa nevzťahuje na vady tovaru, pre ktoré bola primeraná zľava poskytnutá,
  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie, nemá táto skutočnosť vplyv na začiatok plynutia predĺženej záruky.

Služba predĺžená záruka zaniká:

  1. uplynutím času, na ktorý bola dojednaná,
  2. odstúpením niektorej zmluvnej strany od kúpnej zmluvy,
  3. odstúpením kupujúceho od zmluvy o doplnkovej službe Predĺžená záruka.

V prípade zániku predĺženej záruky podľa bodu 1. a 2. predchádzajúceho odseku obchodník vráti kupujúcemu cenu (odplatu) za predĺženú záruku spôsobom a za podmienok ustanovených všeobecnými obchodnými podmienkami. Ustanovenia všeobecných obchodných podmienok o odstúpení od zmluvy týmto nie sú dotknuté.

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy o doplnkovej službe aj bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa jej uzavretia. Odstúpenie iba od zmluvy o príplatkovej službe nemá vplyv na platnosť kúpnej zmluvy. Postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa všeobecných obchodných podmienok sa primerane použije aj pre odstúpenie od zmluvy o poskytnutí príplatkovej služby predĺženej záruky.

Ak niektorá zo zmluvných strán odstúpi od kúpnej zmluvy, ruší sa aj služba predĺžená záruka a obchodník vráti kupujúcemu cenu (odplatu) za predĺženú záruku spôsobom a za podmienok ustanovených všeobecnými obchodnými podmienkami. Ustanovenia všeobecných obchodných podmienok o odstúpení od zmluvy týmto nie sú dotknuté.

Ustanovenia tohto čl. 13. výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka.

14. Zľavy:

Vernostný systém - zľava až 10%:

Naši verní zákazníci môžu získať dodatočné zľavy až 10% z ceny nákupu.

Pravidlá vernostného systému:

  • výška vernostnej zľavy sa počíta z celkovej útraty jedného užívateľského účtu (e-mailová adresa)
  • cena produktu sa o vernostnú zľavu ponižuje po prihlásení do užívateľského účtu
  • výška vernostnej zľavy sa sčíta za útraty jedného užívateľského účtu v eshope www.insportline.sk a to za uplynulých 730 dní, respektíve za všetky zrealizované objednávky, medzi ktorými nie je odstup dlhší ako 730 dní
  • vernostná zľava je dodatková, tzn. že sa pripočíta aj k akčným či výpredajovým zľavám
  • táto zľava sa automaticky uplatňuje len na skutočne zaplatené a realizované objednávky
  • na stornované, nedokončené, nezaplatené objednávky či objednávky, kedy zákazník tovar vrátil sa vernostná zľava nevzťahuje
  • zľava sa nevzťahuje na nákupy uskutočnené v partnerských obchodoch
  • objednávky realizované z rôznych užívateľských účtov nie je možné sčítať
  • vernostnú zľavu nie je možné kombinovať so zľavovými kupónmi či zľavou na prvý nákup
  • vernostná zľava sa nevzťahuje na nákupy produktov v druhej akosti
  • vernostná zľava sa nevzťahuje na prvý nákup uskutočnený prostredníctvom užívateľského účtu v eshope www.insportline.sk

Tabuľka vernostnej zľavy:

ÚhradaZľava v %
20 - 199,99 EUR 1%
200 - 2 499,99 EUR 3%
2 500 - 4 999,99 EUR 5%
5 000 - 9 999,99 EUR 7%
viac ako 10 000 EUR 10%

Poznámka: Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upravovať podmienky vernostného systému a vernostnú zľavu odoprieť a to aj bez udania dôvodu.

Ďalšie zľavy a zľavové poukazy:

Zľavové kupóny nemožno kombinovať s vernostnou zľavou. Taktiež nie je možné využiť zľavové kódy či zľavy na prvý nákup na nákup produktov v 2. akosti. Nemožno využiť viac ako jeden zľavový kupón na objednávku. Nie je možné kombinovať zľavy (systém vždy uplatní vyššiu z možných zliav).

Akcie a zľavy na email
Akčný newsletter