Úvod > Všetko o nákupe

Všetko o nákupe

1. Objednávka a ochrana osobných údajov.

Pri objednávke budú požadované Vaše platné identifikačné údaje (meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, email). Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru dopravcom. Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych alebo neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického kontaktu.
inSPORTline s.r.o., prevádzkovateľ obchodu www.inSPORTline.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú údaje poskytované v minimálnom rozsahu potrebné výlučne pre doručenie tovaru. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti neoprávnenému zneužitiu. 

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov bude predávajúci ako prevádzkovateľ v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona o ochrane osobných údajov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu. Kupujúci uzatvorením zmluvy ďalej súhlasí s automatickým dopĺňaním osobných údajov kupujúceho v košíku a to po zadaní telefónneho čísla či emailu kupujúceho.

Predávajúci v zmysle § 23 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov poveril výkonom dohľadu nad spracovaním osobných údajov zodpovednú osobu s platným potvrdením Úradu na ochranu osobných údajov o absolvovaní skúšky podľa § 24 vyššie uvedeného zákona.
 

2. Potvrdenie objednávky

Objednávka je spracovaná do 24 hodín. Potvrdenie prijatia objednávky Vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. Pre potvrdenie niektorých objednávok (napr. pri odbere väčšieho množstva a podob.) Vás skontaktujeme telefonicky. V prípade úhrady Online Bankingom (TrustPay) je potrebné po odoslani objednávky v jej sumarizácii stlačiť "Zaplatiť objednávku"  a úhradu vykonáte v zabezpečenom rozhraní TrustPay. 
 

3. Zrušenie objednávky

Každú objednávku môžete do 1 hodiny zrušiť a to telefonicky na čísle 032 6526 701 alebo e-mailom zaslaným na adresu objednavky@insportline.sk. Po uplynutí tejto doby už môže dôjsť k expedícii tovaru k zákazníkovi a tovar môže byť už odovzdaný prepravcovi. V prípade, ak ste medzičasom už uhradili časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude Vám táto suma bezodkladne (najneskôr však do 14 kalendárnych dní) prevedená späť na Váš účet, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Objednávku s vyzdvihnutím na predajni môžete zrušiť na danej predajni.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že sa už tovar nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. Ak už kupujúci zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená späť v lehote 14 dní. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

 

4. Platba

Predávajúci umožňuje zákazníkovi uhradiť predom zjednanú cenu (za tovar a jeho prepravu k zákazníkovi) výberom jednej z nižšie uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobierkou - v hotovosti kuriérovi - platba sa uskutočňuje pri prevzatí tovaru od kuriéra. Poplatok za platbu v hotovosti je 1,00 EUR. 

  • Online Banking (TrustPay) - objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet. Po odoslaní objednávky je potrebné kliknúť v jej sumarizácii na "Zaplatiť objednávku" a systém Vás presmeruje na zabezpečené rozhranie TrustPay, kde môžete platbu vykonať, variabilný symbol Vám generuje systém. Po zaregistrovaní Vašej platby Vám zašleme tovar podľa dodacích podmienok. Pokiaľ platbu objednávky chcete realizovať neskôr, treba pokračovať cez Váš účet a zadať správny popis platby, ktorý Vám generuje systém, bez toho nebude možné platbu priradiť k objednávke.

  • Na splátky CETELEM - splátkový predaj so spoločnosťou CETELEM, naším dlhodobým partnerom v oblasti poskytovania výhodných spotrebiteľských úverov pri nákupe tovaru na splátky. V eshope si užívateľ vyberie daný výrobok a priamo v detaile výrobku si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom CETELEM kalkulačky. Pri zvolení tejto možnosti platby sa zobrazí splátková kalkulačka, kde si vyberiete požadovaný úver. Po následnom dokončení objednávky sa zobrazí jej zhrnutie, v ktorom nájdete tlačidlo "Uzatvoriť zmluvu" - pomocou tohto tlačidla budete presmerovaný do rozhrania systému CETELEM, kde pokračujete vo vyplnení informácií požadovaných pre schválenie Vášho úveru. Po dokončení tohto procesu Vám budú spoločnosťou CETELEM na Váš mail zaslané informácie ako postupovať ďalej. Viac informácií nájdete tu: Nákup na splátky Cetelem (tovar zasielame po fyzickom prijatí podpísaných zmlúv s Cetelemom).

    Na splátky QUATRO - splátkový predaj so spoločnosťou QUATRO, naším novým partnerom v oblasti poskytovania výhodných spotrebiteľských úverov pri nákupe tovaru na splátky. V eshope si užívateľ vyberie daný výrobok a priamo v detaile výrobku si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom QUATRO kalkulačky. Po následnom dokončení objednávky sa užívateľovi otvorí nové okno so "Žiadosťou", resp. treba kliknúť na pokračovanie Žiadosti o nákup tovaru na splátky cez Quatro, ktorú je potrebné vyplniť. Po vyplnení žiadosti sa zmluva automaticky zasiela na schvaľovanie do Quatra. Do pár minút bude užívateľ informovaný o výsledku schválenia prostredníctvom SMS resp. e-mailu. Po schválení žiadosti bude užívateľ vyzvaný na prihlásenie sa do "Mojej zóny", kde bude prebiehať podpis zmluvy online. Tovar bude užívateľovi doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke podľa doby dodania, ktorú uvádza e-shop. Viac informácií nájdete tu: Nákup na splátky Quatro

  • Online kartou - TatraPay - platba internet bankingom Tatra banky. Po vytvorení objednávky je nutné v jej sumarizácii kliknúť na "Zaplatiť objednávku" a budete presmerovaný priamo na zabezpečenú stránku Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VisaVisa ElectronMasterCardMaestro alebo Diners Club International. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou. Viac informácií nájdete TU

  • Osobne na predajni - v hotovosti alebo platobnou kartou pri vyzdvihnutí v jednej z našich predajní v Bratislave, Košiciach alebo v Trenčíne.

Všetky ceny na internetovom obchode www.inSPORTline.sk, sú zmluvné, konečné  a uvádzané s DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak a sú časovo obmedzené. Ceny v kamenných predajniach sú zhodné s cenami na internetovom obchode.

 

5. Dodacie podmienky

Dodacia lehota je priemerne 2 pracovné dni v prípade platby dobierkou ak je tovar skladom, v prípade platby Online Bankingom priemerne do 2 pracovných dní po zaevidovaní platby, ak nie je uvedené inak. Pokiaľ objednávku uhrádzate príkazom, tovar expedujeme po zaevidovaní platby, takže dodacia lehota sa môže predĺžiť aj na 5 pracovných dní. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo už nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru alebo je dlhodobo objednaný výrobok nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť, alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka bezodkladne (najneskôr však do 14 kalendárnych dní) vrátená späť prevodom na jeho účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Kupujúci bude o tomto kroku informovaný telefonicky alebo e-mailom a peniaze budú kupujúcemu vrátené príkazom na bankový účet kupujúceho. Kuriérska spoločnosť dovezie tovar k prvým uzamykateľným dverám (prípadne k bráne)V prípade, ak sa jedná o ťažšiu zásielku (50 - 120 kg) a potrebujete pomôcť s vynesením, ponúkame Vám doplnkovú službu od spoločnosti GEIS, kde za príplatok 10 € Vám kuriér pomôže s vynesením zásielky na požadované miesto. Je však nutná AKTÍVNA pomoc príjemcu. Pri veľmi ťažkých a objemných zásielkach (napr. bežecký pás s hmotnosťou 100 kg) je potrebné zabezpečiť, aby kuriérovi pri vynesení pomáhali 2 osoby. Túto službu Vám eshop ponúkne v nákupnom košíku.

Preprava - objednaný tovar Vám zašleme výhradne prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GEIS (t.č.: 18 181) len na území Slovenskej republiky (delivery is possible only in Slovak Republic). Tovar neposielame prostredníctvom Slovenskej pošty! Kuriérska spoločnosť GEIS Vás o doručení bude informovať 48 hodín pred doručením pomocou SMS a v deň doručenia telefonicky. Čas dovozu nie je možné stanoviť v objednávke, je možné dohodnúť sa s prepravcom. Dodanie zásielky sa realizuje v čase od 8:00 - 17:00 v dňoch pondelok - piatok (mimo dní pracovného pokoja), kuriérska spoločnosť Vám dovezie tovar do 48 hodín od prevzatia tovaru ku konečnému spotrebiteľovi. Za túto službu bude pripočítané k celkovej cene zásielky poštovné 4,00 EUR. Pri objednávke tovaru nad 80 EUR poštovné neúčtujeme.
 

Podmienky prepravy:

  • platba dobierkou prebieha v hotovosti kuriérovi, kuriér Vám vystaví doklad o zaplatení
  • pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať kuriérska spoločnosť a dohodne nový termín dodania


Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Geis Parcel SK s.r.o.

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Geis Cargo SK s.r.o.

Postup pri preberaní zásielky:

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.), tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. V prípade, že Vám príde tovar poškodený alebo neúplný ste povinný to bezodkladne oznámiť nášmu reklamačnému stredisku či už online formulárom, telefonicky (+421 918 809 163, +421 917 954 415) alebo e-mailomV prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite. Upozorňujeme, že podľa podmienok dopravcu nemôžete tovar pred zaplatením a prevzatím rozbaliť a prekontrolovať. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, bezodkladne kontaktujte reklamácie a servis. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len ak preukážete, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pri rozbalení dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili, obal vo vlastnom záujme nevyhadzujte a nejakú dobu uschovajte.

Osobný odber - v nákupnom košíku máte možnosť zvoliť si aj možnosť vyzdvihnutia na jednej z našich predajní bez poplatku a to:
BRATISLAVA 
- Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623, predajnaba@insportline.sk
KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622, predajnake@insportline.sk
TRENČÍN - Osloboditeľov 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593, predajnatn@insportline.sk 

 

6. Montáž a nastavenie u zákazníka

Montáž u kupujúceho je vždy zaistená jedným servisným technikom a je teda nutné, aby kupujúci zaistil umiestnenie tovaru na miesto montáže.

Pri fitness produkte s cenou nad 1 150 EUR alebo s označením "Montáž zadarmo" si môžete montáž a nastavenie konkrétneho produktu objednať zadarmo (montáž je potrebné si objednať - v objednávke alebo e-mailom na reklamacie@insportline.sk).  Montáž zadarmo sa nevzťahuje na celkovú sumu objednávky nad 1 150 €, ale vzťahuje sa na jednotlivý produkt s cenou vyššou ako 1 150 €. Odborná montáž je vykonaná len na tovar umiestnený na území SR.

Pri fitness produkte s cenou nižšou ako 1 150 EUR má zákazník možnosť objednať montáž na karte produktu v nasledujúcich kategóriách:
1. Odborná montáž skupiny-1 - 32 EUR (trampolína, rotoped, veslovací trenažér, cyklotrenažér, stepper, vibrogym, recumbent, posilňovacie lavice)
2. Odborná montáž skupiny-2 - 42 EUR (eliptical, bežecký pás, posilňovacie stroje)
3. Odborná montáž skupiny-3 - 60 EUR (posilňovacie veže, zložité posilňovacie stroje)
Po obdržaní tovaru Vás do 2 pracovných dní kontaktuje servisný pracovník aby si s Vami dohodol termín montáže, resp. si môžete dohodnúť individuálny termín mailom na reklamacie@insportline.sk.

V prípade, že ste si neobjednali montáž a chcete si ju dodatočne objednať (tovar máte už doma), pošlite mailom objednávku na montáž, vystaví sa Vám faktúra a po uhradení Vás bude kontaktovať servisný technik, ktorý si s Vami dohodne montáž.

 

7. Dodanie daňového a záručného listu

Daňový doklad je zasielaný emailom a tiež priamo do účtu registrovaného zákazníka na stránke www.insportline.sk. Daňový doklad slúži ako záručný list za predpokladu, že obsahuje meno a priezvisko, názov alebo obchodnú firmu kupujúceho, jeho identifikačné číslo, sídlo ak ide o právnickú osobu, alebo bydlisko ak ide o fyzickú osobu. Na vyžiadanie zašleme originálny daňový doklad prostredníctvom Slovenskej pošty.

  

8. Odstúpenie od zmluvy - Vrátenie tovaru
Platí pri nákupe online cez eshop

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Keďže sme si svojimi produktami istí, dovolili sme si predĺžiť túto zákonom stanovenú dobu až na 30 kalendárnych dní! Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať, obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.
Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.
Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne, a to prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok, e-mailom na adrese servis@insportline.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť aj formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorého súčasťou je aj poučenie o odstúpeni o zmluvy. Formulár nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar preto prosím zasielajte späť:
       - nepoužívaný
       - nepoškodený
       - kompletný (vrátane príbalového letáku, návodu na použitie a pod.)
       - spolu s dokladom o kúpe
       - podľa možnosti v pôvodnom obale. 
Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša kupujúci. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa nedohodneme inak), a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. V súlade s § 7 ods. 6 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú: · poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
       - predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,
       - predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela ktoré kupujúci rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia 

 

9. Reklamácia a záruka

Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezodkladne nahlásiť predajcovi. Sídlo spoločnosti slúži aj ako hlavné a jediné servisné stredisko. Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie je predloženie dokladu o nadobudnutí reklamovaného  tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou alebo osobne.

V zmysle zákona sa na tovar a jeho komponenty vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, u označených fitness modelov bude poskytovaná záručná lehota 120 mesiacov na rám (platí od 13.3.2017) a 24 mesiacov na ostatné komponenty na 1ks fitness zariadenia. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Výrobky športovej výživy však majú expiračnú dobu minimálne 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a zásielku odošleme až po jeho súhlase.

 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

  •  nesprávnym použitím výrobku (kategórie S, SC, HA, HC, nesprávnou montážou, neodbornou repasiou, mechanickým poškodením

  •  nesprávnym skladovaním, opotrebením dielov pri bežnom používaní, neodvratnou udalosťou, živelnou pohromou

  •  nesprávnou údržbou alebo nedostatočnou údržbou, neodbornými zásahmi, nesprávnym zaobchádzaním a nevhodným umiestnením


Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny. Zákazník objednáva tovar za ceny uvedené na tomto servery vo chvíli definitívneho potvrdenia objednávky. V prípade zmeny kúpnej ceny má zákazník právo od zmluvy odstúpiť. Pre kontrolu dostane zákazník do 24 hodín potvrdzujúci e-mail. Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté pri tlači obchodných a technických dokumentov.

Tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu musíte reklamovať priamo v internetovom obchode, tovar zakúpený v inSPORTline predajni alebo u inej organizácie musíte reklamovať priamo u predajcu! 
 

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru

  2. výmenou tovaru

  3. vrátením kúpnej ceny tovaru

  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,

  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.


Postup pri reklamácií:

  1. informujte nás o reklamácii výhradne ONLINE FORMULÁROMe-mailom alebo písomne. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie zákazníka je zaslanie záručného listu, resp. dokladu o nadobudnutí tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou, alebo osobne.

  2. ak je kúpna hodnota tovaru vyššia ako 326,90 EUR a je označený ako ,,Servis u zákazníka" vybavenie reklamácie sa bude konať priamo u zákazníka v rámci záručnej lehoty, náklady znáša predávajúci. V prípade, že zariadenie nie je možné opraviť na mieste bude nami odvezený do servisného strediska k vybaveniu reklamácie. Po vybavení reklamácie bude opravené zariadenie doručené k zákazníkov pokiaľ nie je reklamácia vybavená inak o čom bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom. Služba "Servis u zákazníka" sa vzťahuje iba na tovar umiestnený na území SR.

  3. pri výrobkoch s hodnotou nižšou ako 326,90 EUR, tovar spolu so záručným listom, resp. s dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, zašlite na našu adresu inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín. Reklamovaný tovar môžete doniesť i osobne na servisné stredisko do Trenčína (v čase od 9.00. do 18.00) alebo na naše predajne (BA, KE, TN). Zásielku s tovarom Vám odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

  4. pozáručný servis poskytujeme iba na výrobky spoločnosti inSPORTline. Servis si môžete objednať ONLINE FORMULÁROM, e-mailom alebo písomne. Ceny za pozáručný servis stanovuje aktuálny ceník servisných prác a náhradných dielov spoločnosti inSPORTline.

  5. zákazník sa môže o priebehu reklamácie informovať e-mailom na reklamacie@insportline.sk alebo telefonicky na čísle +421 918 809 163

  6. o ukončení a o výsledku reklamácie bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom.

  7. v prípade servisu u zákazníka bude vykonaný servisný zásah v pracovné dni v čase od 7:00 - 16:00 hodiny

  8. reklamačný protokol bude odovzdaný zákazníkovi písomnou formou pri prevzatí vyriešenej reklamácie.


Výmena veľkosti

V prípade zakúpenia tovaru prostredníctvom eshopu s príznakom "výmena veľkosti zadarmo" poskytujeme možnosť výmeny tovaru za inú veľkosť. Výmenu veľkosti je možné zrealizovať iba pri pôvodne zakúpenom výrobku. Požadovaná veľkosť musí byť na sklade. Tovar zabaľte do pôvodného obalu, nepoškodený, nepoužívaný, čistý pošlite na našu adresu inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín. K balíku priložte kópiu faktúry so žiadosťou o výmenu veľkosti, v opačnom prípade nie je možné výmenu veľkosti vybaviť! Žiadosť si môžete vytlačiť TU. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Túto službu "výmeny veľkosti zadarmo" môžete využiť až do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru! Po obdržaní prvej výmeny Vám ZADARMO zašleme späť Vami požadovanú veľkosť kuriérskou spoločnosťou GEIS, pri opakovanej výmene veľkosti si budeme účtovať poštovné vo výške 4,00 EUR. V prípade, ak ste si tovar objednávali z predajne, je nutné zaslať tovar na výmenu priamo na danú predajňu.

Adresy predajní:
 

BRATISLAVA 
- Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623, predajnaba@insportline.sk
KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622, predajnake@insportline.sk
TRENČÍN - Osloboditeľov 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593, predajnatn@insportline.sk 

  

10. Všeobecné ustanovanie

Podľa zákona č. 223/2001 Z.z. sme registrovaní v Recyklačnom fonde pod č. 0036311723 ako výrobca/dovozca v komodite: elektrické a elektronické zariadenia (dovoz), plasty (dovoz), papier a lepenka (dovoz). Poplatky do Recyklačného fondu sú odvádzané prostredníctvom firiem ENVIPAK a NATUR-PACK, celý systém je financovaný z poplatkov, ktoré zaplatia spotrebitelia pri nákupe nového tovaru. Výška príspevku na historické elektrozariadenia je zahrnutá v cene tovaru ponúkaného na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Tovar až do úplného zaplatenia zostáva majetkom spoločnosti inSPORTline s.r.o.
 

11. Zľavy:

Vernostný systém - zľava až 10%:

Naši verní zákazníci môžu získať dodatočnú zľavy až 10% z ceny nákupu.

Pravidla vernostného systému:

  • výška zľavy sa počíta z celkovej útraty jedného užívateľa (e-mailová adresa)
  • cena produktu sa o vernostnú zľavu ponižuje po prihlásení užívateľa.
  • výška zľavy sa sčíta za útraty zákazníka v eshope www.insportline.sk a to za uplynulých 730 dní.
  • vernostná zľava je dodatková, tzn. že sa pripočíta aj k akčným či výpredajovým zľavám.
  • táto zľava sa automaticky uplatňuje len na skutočne zaplatené a realizované objednávky
  • na stornované, nedokončené, nezaplatené objednávky či objednávky, kedy zákazník tovar vrátil sa zľava nevzťahuje
  • zľava sa nevzťahuje na nákupy uskutočnené v partnerských obchodoch
  • objednávky realizované z rôznych účtov nie je možné sčítať

Tabuľka vernostnej zľavy:

ÚhradaZľava v %
20,00-39,99 EUR 1%
40,00-119,99 EUR 2%
120,00-199,99 EUR 3%
200,00-399,99 EUR 4%
400,00-999,99 EUR 5%
1000,00-1999,99 EUR 6%
2000,00-2799,99 EUR 7%
2800,00-3599,99 EUR 8%
3600,00-3999,99 EUR 9%
viac ako 4000,00 EUR 10%

Poznámka: Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upravovať podmienky vernostného systému a vernostnú zľavu odoprieť a to aj bez udania dôvodu.


Zľavy SPHERE CARD:

Náš eshop je registrovaný v programe SPHERE, zákazníci, ktorí vlastnia zľavovú kartu systému SPHERE CARD, si môžu zľavu uplatniť pri nákupe na našom eshope www.insportline.sk a získať zľavu na svoj nákup. Pre uplatnenie zľavy je nutný kód platnej SPHERE karty v 1. kroku nákupného košíka a potom zľavu uplatniť pomocou tlačidla "Uplatniť zľavu". Správne uplatnená zľava sa ihneď po uplatnení zobrazí v košíku. Pri realizácií Vašej objednávky (do kolonky zadajte kód zľavového kupónu) -  uveďte číslo, ktoré nájdete pod EAN (čiarovým) kódom na zadnej strane karty. V prípade, že vlastníte platobnú kartu s logom Sphere card, ktorá nemá EAN kód, zadajte prvých 8 čísel (z celkom 16 čísel) umiestnených na prednej strane karty.

Výška zliav:

  • SPHERE CARD Standard - 5%
  • SPHERE CARD VIP - 5%
  • SPHERE CARD Student 5%
  • SPHERE CARD Hudy Sport 5%
  • karta CARTE 5%

Ďalšie zľavy a zľavové poukazy:

Zľavové kupóny nemožno kombinovať so zľavou Sphere card alebo vernostnou zľavou. Nemožno využiť viac ako jeden zľavový kupón na objednávku. Nie je možné kombinovať Sphere card zľavu s vernostnou zľavou.