Úvod > Všetko o nákupe

Všetko o nákupe

1. Objednávka a ochrana osobných údajov.

Pri objednávke budú požadované Vaše platné identifikačné údaje (meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, email). Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru dopravcom. Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych alebo neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického kontaktu.
inSPORTline s.r.o., prevádzkovateľ obchodu www.inSPORTline.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú údaje poskytované v minimálnom rozsahu potrebné výlučne pre doručenie tovaru. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti neoprávnenému zneužitiu. 

Kontaktné údaje predávajúceho:

inSPORTline s.r.o., so sídlom Električná 6471, 911 01 Trenčín, IČO: 36311723, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka č. 11888/R, DIČ: 2020177082, IČ DPH: SK2020177082, Telefón: +421 32 6526 701, Email: info@insportline.sk

V prípade voľby „osobný odber tovaru“ v Bratislave a v Košiciach je predávajúcim Stores inSPORTline SK s.r.o., so sídlom Električná 6471, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka č. 24799/R, IČO: 46259317, IČDPH: SK2023299729, Telefón Bratislava: +421 905 518 869, Email Bratislava: predajnaba@insportline.sk, Telefón Košice: +421 55 6711 471, Email Košice: predajnake@insportline.sk

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) bude predávajúci ako prevádzkovateľ v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho v súlade s § 13 Zákona, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas s marketingovou činnosťou  v zmysle § 13 ods.1 písm.a/ Zákona, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie, vrátane mailového a telefonického kontaktu, ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou a Predávajúci zabezpečí odstránenie údajov z marketingovej databázy. Kupujúci uzatvorením zmluvy ďalej súhlasí s automatickým dopĺňaním osobných údajov kupujúceho v košíku a to napríklad po zadaní nového telefónneho čísla či nového emailu kupujúceho.

Predávajúci v zmysle § 44 Zákona má poverené zodpovednú osobu spĺňajúcu požiadavky uvedeného zákona.

2. Potvrdenie objednávky

Objednávka je spracovaná do 24 hodín. Potvrdenie prijatia objednávky Vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. Pre potvrdenie niektorých objednávok (napr. pri odbere väčšieho množstva a podob.) Vás skontaktujeme telefonicky. V prípade úhrady Online Bankingom (TrustPay) je potrebné po odoslani objednávky v jej sumarizácii stlačiť "Zaplatiť objednávku" a úhradu vykonáte v zabezpečenom rozhraní TrustPay. 
 

3. Zrušenie objednávky

Po vytvorení objednávky už nie je možné objednávku zrušiť (alebo akokoľvek meniť), nakoľko už môže dôjsť k príprave a expedícii tovaru k zákazníkovi a tovar môže byť už odovzdaný prepravcovi. V prípade, ak ste medzičasom už uhradili časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude Vám táto suma bezodkladne (najneskôr však do 14 kalendárnych dní) prevedená späť na Váš účet, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Objednávku s vyzdvihnutím na predajni môžete zrušiť na danej predajni.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že sa už tovar nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. Ak už kupujúci zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená späť v lehote 14 dní. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku v týchto prípadoch:

  • objednávka s platbou online platobnou kartou TatraPay, Trustpay, štandardným bankovým prevodom neuhradená do 7 dní
  • objednávka na splátky, kde nebude úver schválený do 14 dní

 

4. Platba

Predávajúci umožňuje zákazníkovi uhradiť predom zjednanú cenu (za tovar a jeho prepravu k zákazníkovi) výberom jednej z nižšie uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobierkou - platba kuriérovi pri prevzatí - platba sa uskutočňuje pri prevzatí tovaru od kuriéra. Poplatok za platbu kuriérovi je 1,00 EUR. Aktuálne pri platbách na dobierku preferujte platbu platobnou kartou

  • Online Banking (TrustPay) - objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet. Po odoslaní objednávky je potrebné kliknúť v jej sumarizácii na "Zaplatiť objednávku" a systém Vás presmeruje na zabezpečené rozhranie TrustPay, kde môžete platbu vykonať, variabilný symbol Vám generuje systém. Po zaregistrovaní Vašej platby Vám zašleme tovar podľa dodacích podmienok. Pokiaľ platbu objednávky chcete realizovať neskôr, treba pokračovať prostredníctvom Vášho účtu a zadať správny popis platby, ktorý Vám generuje systém, bez toho nebude možné platbu priradiť k objednávke.

  • Na splátky CETELEM - splátkový predaj so spoločnosťou CETELEM, naším dlhodobým partnerom v oblasti poskytovania výhodných spotrebiteľských úverov pri nákupe tovaru na splátky. V eshope si užívateľ vyberie daný výrobok a priamo v detaile výrobku si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom CETELEM kalkulačky. Pri zvolení tejto možnosti platby sa zobrazí splátková kalkulačka, kde si vyberiete požadovaný úver. Po následnom dokončení objednávky sa zobrazí jej zhrnutie, v ktorom nájdete tlačidlo "Uzatvoriť zmluvu" - pomocou tohto tlačidla budete presmerovaný do rozhrania systému CETELEM, kde pokračujete vo vyplnení informácií požadovaných pre schválenie Vášho úveru. Po dokončení tohto procesu Vám budú spoločnosťou CETELEM na Váš mail zaslané informácie ako postupovať ďalej. Pre čo najrýchlejšie spracovanie žiadosti o úver si vyberte formu elektronického podpisu zmluvy.  Viac informácii: Nákup na splátky cetelem (tovar zasielame po potvrdení od Cetelemu, že ste zmluvy popísali, máte úver schválený a máme potvrdenie, že môžeme tovar expedovať).

  • Na splátky QUATRO - splátkový predaj so spoločnosťou QUATRO, naším dlhodobým partnerom v oblasti poskytovania výhodných spotrebiteľských úverov pri nákupe tovaru na splátky. V eshope si užívateľ vyberie daný výrobok a priamo v detaile výrobku si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom QUATRO kalkulačky. Po následnom dokončení objednávky sa užívateľovi otvorí nové okno so "Žiadosťou", resp. treba kliknúť na pokračovanie Žiadosti o nákup tovaru na splátky prostredníctvom Quatro, ktorú je potrebné vyplniť. Po vyplnení žiadosti sa zmluva automaticky zasiela na schvaľovanie do Quatra. Do pár minút bude užívateľ informovaný o výsledku schválenia prostredníctvom SMS resp. e-mailu. Po schválení žiadosti bude užívateľ vyzvaný na prihlásenie sa do "Mojej zóny", kde bude prebiehať podpis zmluvy online. Tovar bude užívateľovi doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke podľa doby dodania, ktorú uvádza e-shop. Prečítajte si aj Reklamačný poriadok spoločnosti Všeobecná úverová banka, a.s.. Viac informácií: Nákup na splátky Quatro
  • Na splátky EUROLEASING - splátkový predaj pre podnikateľov a firmy prostredníctvom spoločnosti Euroleasing. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. +421 918 408 519 a my pre Vás pripravíme individuálne nacenenie.
  • Online kartou - TatraPay - platba internet bankingom Tatra banky. Po vytvorení objednávky je nutné v jej sumarizácii kliknúť na "Zaplatiť objednávku" a budete presmerovaný priamo na zabezpečenú stránku Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VisaVisa Electron, Visa PayMasterCard alebo Maestro.. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou. Viac informácií nájdete tu

  • Osobne na predajni - v hotovosti alebo platobnou kartou pri vyzdvihnutí v jednej z našich predajní v Bratislave, Košiciach alebo v Trenčíne. Pri objednávke nad 100 Eur je možnosť aj platby na splátky.

Všetky ceny na internetovom obchode www.inSPORTline.sk, sú zmluvné, konečné  a uvádzané s DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak a sú časovo obmedzené. Ceny v kamenných predajniach sú zhodné s cenami na internetovom obchode.

 

5. Dodacie podmienky

Dodacia lehota je priemerne 2 pracovné dni v prípade platby dobierkou ak je tovar skladom, v prípade platby Online Bankingom priemerne do 2 pracovných dní po zaevidovaní platby, ak nie je uvedené inak. Pokiaľ objednávku uhrádzate príkazom, tovar expedujeme po zaevidovaní platby, takže dodacia lehota sa môže predĺžiť aj na 5 pracovných dní. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo už nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru alebo je dlhodobo objednaný výrobok nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť, alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka bezodkladne (najneskôr však do 14 kalendárnych dní) vrátená späť prevodom na jeho účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Kupujúci bude o tomto kroku informovaný telefonicky alebo e-mailom a peniaze budú kupujúcemu vrátené príkazom na bankový účet kupujúceho.

Na základe druhu a hmotnosti tovaru Vám košík umožní vybrať niektoré z nasledujúcich spôsobov dopravy:  


Prepravná spoločnosť GLS - balík 

  • balíková preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS
  • cena prepravy: 3,90 €
  • zásielky s hmotnosťou do 40 kg
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky k prvým uzamykateľným dverám
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo s predpokladaným časom doručenia
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž
 

Prepravná spoločnosť DPD - balík 

  • balíková preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD
  • cena prepravy: 5,90 € 
  • zásielky s hmotnosťou do 35 kg
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky k prvým uzamykateľným dverám
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo s predpokladaným časom doručenia
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž

 

Prepravná spoločnosť GW - balík 

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena prepravy: 12,90 € 
  • zásielky s hmotnosťou od 40 do 50 kg
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž
 

Prepravná spoločnosť Parcelshop 

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS - Parcelshop
  • cena prepravy: 3,90 €
  • na vybraný tovar malých rozmerov, s hmotnosťou do 15 kg
  • tovar bude doručený na Vami zvolené výdajné miesto
  • po doručení zásielky na výdajné miesto Vám príde SMS a e-mail
  • na vyzdvihnutie zásielky máte 5 pracovných dní

Zásielkovňa 

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Zásielkovňa
  • cena prepravy: 3,50 €
  • na vybraný tovar malých rozmerov, s hmotnosťou do 10 kg
  • max. suma dobierka 700 € s DPH
  • tovar bude doručený na Vami zvolené výdajné miesto
  • po doručení zásielky na výdajné miesto Vám príde SMS a e-mail s heslom 
  • na vyzdvihnutie zásielky máte 7 dní (v predvianočnom období môže byť doba skrátená na 5 dní)

  

Prepravná spoločnosť - paleta

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena prepravy: 14,90 € 
  • zásielky s hmotnosťou nad 50 kg, alebo zásielky, ktoré je nutné z bezpečnostných dôvodov zabezpečiť na paletu
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • kuriér z pravidla asistuje pri vybaľovaní tovaru, ale nie je povinný dopraviť tovar za prvé uzamykateľné dvere
  • v cene dopravy nie je započítaná paleta, ktorú je zákazník povinný po doručení tovaru odovzdať prepravcovi
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž výrobkov, pripojenie (inštaláciu) spotrebiča, príp. iné úpravy, odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.
 

Vynesenie do bytu

  • preprava prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss
  • cena: 25,00 € (preprava 14,90 Eur + vynesenie tovaru 10,10 Eur)
  • zásielky s hmotnosťou od 50 do 150 kg
  • zákazníkom prepravca zasiela SMS avízo a v deň doručenia kuriér zákazníka telefonicky kontaktuje
  • doručenie prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 17:00
  • tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu na území Slovenskej republiky
  • tovar Vám privezú 2 kuriéri a zabezpečia vynesenie tovaru do bytu / rodinného domu
  • pokiaľ nie je v bytovom dome výťah, vynesenie sa realizuje do 4. poschodia
  • v cene dopravy nie je započítaná paleta, ktorú je zákazník povinný po doručení tovaru odovzdať prepravcovi
  • prepravná spoločnosť nezabezpečuje montáž výrobkov, pripojenie (inštaláciu) spotrebiča, príp. iné úpravy, odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.
 

Zásielkovou službou z predajne

  • platí pre tovar, ktorý je dostupný už len na niektorej z našich predajní
  • podľa druhu a hmotnosti tovaru sa uplatní balíková alebo paletová preprava (podľa špecifikácie vyššie)
  • pri odosielaní tovaru z predajne je možnosť platby len na dobierku
  • v prípade, ak sa tovar do objednávky kompletuje z viacerých miest, môže dôjsť k zdržaniu dodania o cca 3 pracovné dni
 

Prémiová doprava inSPORTline:

  • bezplatná doprava pre vybraný tovar
  • zabezpečujeme zadarmo rovnako výnos, zloženie a inštaláciu tovaru po dohode vopred alebo priamo u Vás
 

Osobný odber 

  • v nákupnom košíku máte možnosť zvoliť si aj možnosť vyzdvihnutia na jednej z našich predajní
  • BRATISLAVA - Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623
  • KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622
  • TRENČÍN - Osloboditeľov 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593
  • cena prepravy: 1,00 €
  • po pripravení objednávky na vyzdvihnutie Vám príde informácia prostredníctvom SMS aj e-mailom
  • na vyzdvihnutie objednávky máte 5 pracovných dní 
  • platba prebieha osobne na predajni - v hotovosti, platobnou kartou, alebo od 100 Eur je možnosť aj platby na splátky

Podmienky prepravy:

  • platba dobierkou prebieha v hotovosti alebo kartou kuriérovi, kuriér Vám na vyžiadanie v deň doručenia vystaví doklad o zaplatení
  • pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať kuriérska spoločnosť a dohodne nový termín dodania


Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti DPD
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti GLS
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Gebrüder Weiss
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Zásielkovňa

Postup pri preberaní zásielky:

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.), tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. V prípade, že Vám príde tovar poškodený alebo neúplný, ste povinný to bezodkladne oznámiť nášmu reklamačnému stredisku či už online formulárom, telefonicky (+421 918 809 163, +421 917 954 415) alebo e-mailomV prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite. Upozorňujeme, že podľa podmienok dopravcu nemôžete tovar pred zaplatením a prevzatím rozbaliť a prekontrolovať. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, bezodkladne kontaktujte reklamácie a servis. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len ak preukážete, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pri rozbalení dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili, obal vo vlastnom záujme nevyhadzujte a nejakú dobu uschovajte.

 

6. Montáž a nastavenie u zákazníka

Montáž u kupujúceho je vždy zabezpečená jedným servisným technikom a je teda nutné, aby kupujúci zabezpečil umiestnenie tovaru na miesto montáže.

Odborná montáž je vykonaná len na tovar umiestnený na území SR a zakúpený prostredníctvom stránky insportline.sk alebo prostredníctvom predajní inSPORTline. 

Pri fitness produktoch má zákazník možnosť objednať montáž na karte produktu v nasledujúcich kategóriách:
1. Odborná montáž skupiny-1 - 49 EUR (rotoped, veslovací trenažér, cyklotrenažér, stepper, vibrogym, recumbent, posilňovacie lavice)
2. Odborná montáž skupiny-2 - 65 EUR (eliptical, bežecký pás, masážne kreslo, trampolína)
3. Odborná montáž skupiny-3 - 79 EUR (posilňovacie veže, zložité posilňovacie stroje)
Po obdržaní tovaru Vás do 2 pracovných dní kontaktuje servisný pracovník aby si s Vami dohodol termín montáže, resp. si môžete dohodnúť individuálny termín mailom na servis@insportline.sk.

V prípade, že ste si neobjednali montáž a chcete si ju dodatočne objednať (tovar máte už doma), pošlite mailom objednávku na montáž, vystaví sa Vám faktúra a po uhradení Vás bude kontaktovať servisný technik, ktorý si s Vami dohodne montáž.

7. Dodanie daňového a záručného listu

Sme ohľaduplní k životnému prostrediu, daňový doklad je zasielaný emailom a tiež priamo do účtu registrovaného zákazníka na stránke www.insportline.sk. Daňový doklad slúži ako záručný list za predpokladu, že obsahuje meno a priezvisko, názov alebo obchodnú firmu kupujúceho, jeho identifikačné číslo, sídlo ak ide o právnickú osobu, alebo bydlisko ak ide o fyzickú osobu. Na vyžiadanie zašleme originálny daňový doklad prostredníctvom Slovenskej pošty.

  

8. Odstúpenie od zmluvy - Vrátenie tovaru
Platí pri nákupe online prostredníctvom eshopu

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Keďže sme si svojimi produktami istí, dovolili sme si predĺžiť túto zákonom stanovenú dobu až na 30 kalendárnych dní! Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať, obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.
Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.
Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne, a to prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok spolu s tovarom, e-mailom na adrese servis@insportline.sk alebo odovzdaním tovaru spolu s odstúpením na predajni. Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť aj formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorého súčasťou je aj poučenie o odstúpení od zmluvy. Formulár nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar preto prosím zasielajte späť:
       - nepoužívaný
       - nepoškodený
       - kompletný (vrátane príbalového letáku, návodu na použitie a pod.)
       - spolu s dokladom o kúpe
       - podľa možnosti v pôvodnom obale. 
Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša kupujúci. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa nedohodneme inak), a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. V súlade s § 7 ods. 6 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú: · poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
       - predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,
       - predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela ktoré kupujúci rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia 

 

9. Reklamácia a záruka

Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezodkladne nahlásiť predajcovi. Sídlo spoločnosti slúži aj ako hlavné a jediné servisné stredisko. Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie je predloženie dokladu o nadobudnutí reklamovaného  tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou alebo osobne.

V zmysle zákona sa na tovar a jeho komponenty vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, u označených fitness modelov bude poskytovaná záručná lehota 120 mesiacov na rám (platí na výrobky zakúpené od 13.3.2017) a 24 mesiacov na ostatné komponenty na 1 ks fitness zariadenia. Na moto výrobky značky W-TEC bude poskytovaná rozšírená záručná lehota 36 mesiacov (platí na výrobky zakúpené od 28.6. 2019). Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Výrobky športovej výživy však majú expiračnú dobu minimálne 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a zásielku odošleme až po jeho súhlase.

 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

  • nesprávnym použitím výrobku (kategórie S, SC, HA, HC, nesprávnou montážou, neodbornou repasiou, mechanickým poškodením

  • nesprávnym skladovaním, opotrebením dielov pri bežnom používaní, neodvratnou udalosťou, živelnou pohromou

  • nesprávnou údržbou alebo nedostatočnou údržbou, neodbornými zásahmi, nesprávnym zaobchádzaním a nevhodným umiestnením

  • na farebnú stálosť spôsobenú dôsledkom klimatických vplyvov


Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny. Zákazník objednáva tovar za ceny uvedené na tomto servery vo chvíli definitívneho potvrdenia objednávky. V prípade zmeny kúpnej ceny má zákazník právo od zmluvy odstúpiť. Pre kontrolu dostane zákazník do 24 hodín potvrdzujúci e-mail. Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté pri tlači obchodných a technických dokumentov.

Tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu musíte reklamovať priamo v internetovom obchode, tovar zakúpený v inSPORTline predajni alebo u inej organizácie musíte reklamovať priamo u predajcu! 
 

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru

  2. výmenou tovaru

  3. vrátením kúpnej ceny tovaru

  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,

  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

O výsledku vybavenia reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom písomnej výzvy na prevzatie tovaru (ďalej len „výzva“) zaslanej na poštovú adresu kupujúceho alebo na ním uvedený kontaktný e-mail. Zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie. V prípade, ak si kupujúci nevyzdvihne tovar do 30 dní odo dňa doručenia výzvy, predávajúci stanoví dodatočnú primeranú lehotu na prevzatie tovaru, ktorá začína plynúť dňom nasledujúcom po dni, kedy bola kupujúcemu doručená opakovaná písomná výzva na prevzatie tovaru. V prípade márneho uplynutia dodatočnej primeranej lehoty sa dostáva kupujúci do omeškania. V takom prípade je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 0,05% kúpnej ceny tovaru za každý deň skladovania. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne ďalšieho nakladania s tovarom sa primerane riadia ustanoveniami § 527 Zmluva o skladovaní a nasl. Obchodného zákonníka. Kupujúci môže následne požadovať kedykoľvek vydanie veci a je povinný zaplatiť skladné za dobu, keď vec bola skladovaná. Predávajúci, ako skladovateľ môže odstúpiť od zmluvy okrem dôvodov vymedzených ust. § 534 Obchodného zákonníka i v prípade, ak kupujúci, ako ukladateľ dlhuje skladné za najmenej tri mesiace. Predávajúci môže po odstúpení od zmluvy určiť primeranú lehotu na vyzdvihnutie veci s upozornením, že inak tovar predá. Po márnom uplynutí tejto lehoty môže skladovateľ skladovaný tovar predať vhodným spôsobom na účet ukladateľa. Od výťažku z predaja, ktorý je skladovateľ povinný bez zbytočného odkladu ukladateľovi vydať, môže si odpočítať okrem skladného aj vynaložené náklady spojené s predajom. Skladovateľ má na zabezpečenie svojich nárokov zo zmluvy o skladovaní zádržné právo na skladovaných veciach, dokiaľ sa u neho nachádzajú.

Postup pri reklamácií:

  1. informujte nás o reklamácii výhradne ONLINE FORMULÁROMe-mailom alebo písomne. Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie zákazníka je zaslanie záručného listu, resp. dokladu o nadobudnutí tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom na reklamacie@insportline.sk, poštou, alebo osobne.

  2. ak je tovar označený ako ,,Servis u zákazníka", vybavenie reklamácie sa bude konať priamo u zákazníka v rámci záručnej lehoty, náklady znáša predávajúci. V prípade, že zariadenie nie je možné opraviť na mieste bude nami odvezený do servisného strediska k vybaveniu reklamácie. Po vybavení reklamácie bude opravené zariadenie doručené k zákazníkovi pokiaľ nie je reklamácia vybavená inak o čom bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom. Služba "Servis u zákazníka" sa vzťahuje iba na tovar umiestnený na území SR.

  3. ak je tovar bez označenia ,,Servis u zákazníka", tovar spolu so záručným listom, resp. s dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, zašlite na našu adresu inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín. Reklamovaný tovar môžete doniesť i osobne na servisné stredisko do Trenčína (v čase od 9.00. do 18.00) alebo na naše predajne (BA, KE, TN). Zásielku s tovarom Vám odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

  4. pozáručný servis poskytujeme iba na výrobky spoločnosti inSPORTline. Servis si môžete objednať ONLINE FORMULÁROM, e-mailom alebo písomne. Ceny za pozáručný servis stanovuje aktuálny ceník servisných prác a náhradných dielov spoločnosti inSPORTline.

  5. zákazník sa môže o priebehu reklamácie informovať e-mailom na reklamacie@insportline.sk alebo telefonicky na čísle +421 918 809 163

  6. o ukončení a o výsledku reklamácie bude zákazník informovaný prostredníctvom písomnej výzvy na prevzatie tovaru (ďalej len „výzva“) zaslanej na poštovú adresu kupujúceho alebo na ním uvedený kontaktný e-mail.

  7. v prípade servisu u zákazníka bude vykonaný servisný zásah v pracovné dni v čase od 7:00 - 16:00 hodiny

  8. reklamačný protokol bude odovzdaný zákazníkovi písomnou formou pri prevzatí vyriešenej reklamácie.

 

Výmena veľkosti

V prípade zakúpenia tovaru prostredníctvom eshopu s príznakom "výmena veľkosti zadarmo" poskytujeme možnosť výmeny tovaru za inú veľkosť. Výmenu veľkosti je možné zrealizovať iba pri pôvodne zakúpenom výrobku. Požadovaná veľkosť musí byť na sklade. Tovar zabaľte do pôvodného obalu, nepoškodený, nepoužívaný, čistý pošlite na našu adresu inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín. K balíku priložte kópiu faktúry so žiadosťou o výmenu veľkosti, v opačnom prípade nie je možné výmenu veľkosti vybaviť! Žiadosť si môžete vytlačiť TU. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Túto službu "výmeny veľkosti zadarmo" môžete využiť až do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru! Po obdržaní prvej výmeny Vám ZADARMO zašleme späť Vami požadovanú veľkosť kuriérskou spoločnosťou DPD, pri opakovanej výmene veľkosti si budeme účtovať poštovné vo výške 3,90 € pri balíkovej preprave alebo 14,90 € pri paletovej preprave. V prípade, ak ste si tovar objednávali z predajne, je nutné zaslať tovar na výmenu priamo na danú predajňu.

Adresy predajní:
 

BRATISLAVA 
- Račianska 184/B, 831 54 Bratislava (Rača), +421 917 866 623, predajnaba@insportline.sk
KOŠICE - Trieda generála Ludvíka Svobodu 6/A, 040 22 Košice (Furča), +421 917 866 622, predajnake@insportline.sk
TRENČÍN - Osloboditeľov 6471, 911 01 Trenčín, +421 917 864 593, predajnatn@insportline.sk 

  

10. Všeobecné ustanovanie

Obaly spĺňajú ust. podľa zákona o odpadoch 79/2015, spätný odber zabezpečuje spol. NATUR - PACK a. s pod registračným číslom PO_0001071 Podľa ust. súčasného zákona o odpadoch je zabezpečený spätný odber: elektrozariadení prostredníctvom spol. SEWA, a. s, pod registračným č. EZ 0000498; neobalového výrobku prostredníctvom spol. NATUR - PACK a. s., pod registračným č. NEV000649; batérií a akumulátorov prostredníctvom spol.  SEWA, a. s. pod registračným č. BAT 0000438; pneumatík prostredníctvom spol. SLOVMAS, a. s., pod registračným č. PNE0000051.

Tovar až do úplného zaplatenia zostáva majetkom spoločnosti inSPORTline s.r.o.

11. Výmena veľkosti zadarmo:

V prípade zakúpenia tovaru prostredníctvom eshopu s príznakom "výmena veľkosti zadarmo" poskytujeme možnosť výmeny tovaru za inú veľkosť. Výmenu možno vykonať len za variant veľkosti, ktorá je skladom. Výmenu veľkosti zadarmo môžete využiť len raz a podmienkou je, že tovar, ktorý budete ako nakupujúci vracať v rámci tejto záruky späť, musí byť zabalený v pôvodnom obale, nesmie niesť známky používania, musí byť nepoškodený a kompletný. Tovar zašlite späť na adresu servisného oddelenia (insportline s.r.o, Električná 6471, Trenčín 911 01) spoločne so sprievodným listom (informácií o tom, ktorú veľkosť požadujete) a kópiou faktúry. Ak nás informujete prostredníctvom elektronického formulára, na naše náklady ako predávajúceho zariadime zvoz tovaru k nám. Kuriér prepravnej spoločnosti od Vás prevezme zabalený tovar a my Vám zadarmo zašleme správnu veľkosť. Túto službu výmeny veľkosti zadarmo možno uplatniť do 30 dní od prevzatia tovaru.

12. Zľavy:

Vernostný systém - zľava až 10%:

Naši verní zákazníci môžu získať dodatočné zľavy až 10% z ceny nákupu.

Pravidlá vernostného systému:

  • výška vernostnej zľavy sa počíta z celkovej útraty jedného užívateľského účtu (e-mailová adresa)
  • cena produktu sa o vernostnú zľavu ponižuje po prihlásení do užívateľského účtu
  • výška vernostnej zľavy sa sčíta za útraty jedného užívateľského účtu v eshope www.insportline.sk a to za uplynulých 730 dní, respektíve za všetky zrealizované objednávky, medzi ktorými nie je odstup dlhší ako 730 dní
  • vernostná zľava je dodatková, tzn. že sa pripočíta aj k akčným či výpredajovým zľavám
  • táto zľava sa automaticky uplatňuje len na skutočne zaplatené a realizované objednávky
  • na stornované, nedokončené, nezaplatené objednávky či objednávky, kedy zákazník tovar vrátil sa vernostná zľava nevzťahuje
  • zľava sa nevzťahuje na nákupy uskutočnené v partnerských obchodoch
  • objednávky realizované z rôznych užívateľských účtov nie je možné sčítať
  • vernostnú zľavu nie je možné kombinovať so zľavovými kupónmi či zľavou na prvý nákup
  • vernostná zľava sa nevzťahuje na nákupy produktov v druhej akosti
  • vernostná zľava sa nevzťahuje na prvý nákup uskutočnený prostredníctvom užívateľského účtu v eshope www.insportline.sk

Tabuľka vernostnej zľavy:

ÚhradaZľava v %
20,00-39,99 EUR 1%
40,00-119,99 EUR 2%
120,00-199,99 EUR 3%
200,00-399,99 EUR 4%
400,00-999,99 EUR 5%
1000,00-1999,99 EUR 6%
2000,00-2799,99 EUR 7%
2800,00-3599,99 EUR 8%
3600,00-3999,99 EUR 9%
viac ako 4000,00 EUR 10%

Poznámka: Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upravovať podmienky vernostného systému a vernostnú zľavu odoprieť a to aj bez udania dôvodu.

Ďalšie zľavy a zľavové poukazy:

Zľavové kupóny nemožno kombinovať s vernostnou zľavou. Taktiež nie je možné využiť zľavové kódy či zľavy na prvý nákup na nákup produktov v 2. akosti. Nemožno využiť viac ako jeden zľavový kupón na objednávku. Nie je možné kombinovať zľavy (systém vždy uplatní vyššiu z možných zliav).