Na hlavný obsah

Produkty v porovnávači

K prednostiam našej spoločnosti patrí individuálny prístup k zákazníkom. Aby boli naši zákazníci maximálne spokojní, snažíme sa im poskytnúť tie najlepšie služby a servis. Pokiaľ máte akýkoľvek problém s našim produktom neváhajte nás kontaktovať. Tu nájdete návod ako správne postupovať v prípade servisnej alebo reklamačnej požiadavky.

Servis

Pokiaľ si s niektorým z našich produktov neviete rady a máte problém s jeho kompletáciou, nastavením, údržbou kontaktujte nás a radi Vám pomôžeme vzniknutý problém vyriešiť.

  • servis sa vzťahuje na: nastavenie, údržbu
 



Reklamácia

Nikto nie je neomylný, a tak sa môže stať, že sa niekedy niečo pokazí. Pokiaľ Vás stretla taká nepríjemnosť pri našich výrobkoch, oznámte nám túto skutočnosť a vzniknutú situáciu budeme riešiť v čo najkratšom termíne. Našim zákazníkom sa snažíme výjsť maximálne ústrety aj v prípade nepríjemných záležitostí.

Ak tovar nepodlieha servisu u zákazníka je potrebné reklamovaný tovar zaslať k nám na adresu inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín, pre posúdenie reklamácie. Aby sme Vám uľahčili prácu s vypisovaním reklamácie, pripravili sme pre Vás predpísaný Reklamačný list, ktorý urýchli a uľahčí prijatie a vybavenie Vašej reklamácie.

  • reklamácia sa vzťahuje na: vadný tovar, vzniknuté škody, nezrovnalosti s parametrami (farba, typ, veľkosť), škrabance, kvalita povrchu

Reklamáciu tovaru je nutné uplatňovať v mieste zakúpenia tovaru. Vyplnený reklamačný list vytlačte a zašlite spoločne s reklamovaným tovarom a kópiou faktúry. 



Pri akýchkoľvek nejasnostiach neváhajte kontaktovať priamo naše servisné alebo reklamačné oddelenie e-mailom alebo telefonicky.

 

Akcie a zľavy na email
Akčný newsletter