Na hlavný obsah

Produkty v porovnávači

Pogo stick inSPORTline Zummi

Skákacia tyč s pevným oceľovým rámom, priestranné protišmykové nášľapy, pružinový systém, pohodlné penové úchopy riadidiel. viac


Farba: 

Zvoľte variant produktu

29,90 €

s DPH

Zdielať Strážiť

K nákupu získavate

  • Záruka 2 roky

  • Garantujeme Vám vrátenie peňazí pri tovare zakúpenom cez náš eshop, za poplatok v lehote až do 90 dní, a to bez udania dôvodu.

  • Chceli by ste si zaobstarať niečo, po čom túžite, ale zaplatiť napríklad až po výplate? Alebo si chcete jednoducho tovar pred zaplatením prezrieť, ale nechce sa Vám do kamennej predajne? U nás to nie je žiadny problém. Pri nákupe tovaru do celkovej hodnoty 300 € máte možnosť odložiť si platbu až na 30 dní. Stačí v nákupnom košíku zvoliť možnosť „Zaplatím o 30 dní bez navýšenia (Ahoj)“. Ako bonus nezaplatíte ani euro navyše.

Odporúčame prikúpiť

Popis

Pogo stick inSPORTline Zummi sa postará o originálnu voľnočasovú zábavu a zároveň je skvelým pomocníkom na zlepšenie obratnosti, rovnováhy a vytrvalosti vašich detí. Jej používanie spevní hornú časť tela a posilní nohy, čo je ideálna príprava na rôzne druhy športov.

Manipulácia s tyčou je jednoduchá, stačí len nastúpiť na protišmykový nášľap a začať skákať. Základy ovládania pochytíte v priebehu niekoľkých minút. Tyč je vybavená pohodlnými penovými úchopmi na riadidlách a robustným oceľovým rámom, ktorý znesie záťaž až do 50 kg.

Pri používaní skákacej tyče inSPORTline Zummi je dôležité dbať na bezpečnosť a odporúčame nosiť vhodnú obuv a ochrannú výstroj, ako je prilba a chrániče.


Technický popis:

  • pevná a robustná konštrukcia
  • gumová protišmyková pätka nohy
  • protišmykové nášľapy
  • pružinový systém
  • výška: 91,5 cm
  • šírka riadidiel: 25 cm
  • priemer rámu: 3,25 cm
  • rozmer nášľapov: 9 x 7 cm 
  • materiál rámu: oceľ
  • hmotnosť: 1,8 kg
  • odporúčaná nosnosť: 35 kg (maximálna 50 kg)

 

Parametre produktu

Priemer 3.25 cm
Maximálna nosnosť 50 kg
Výška 91.50 cm
Hmotnosť 1.80 kg
Materiál Oceľ

Alternatívy

Stráženie ceny produktu