Fitness>Trenažéry>Cyklotrenažéry>Domáce cyklotrenažéry > Cyklotrenažér inSPORTline Airin (Kód produktu: 9360)

Cyklotrenažér inSPORTline Airin

Cyklotrenažér zo strednej triedy, magnetický brzdný systém, bez voľnobehu, plynulé nastavenie záťaže, tichý chod.

Cyklotrenažér zo strednej triedy, magnetický brzdný systém, bez voľnobehu, plynulé nastavenie záťaže, tichý chod.

Farba
čierno-zelená čierno-strieborná
Dostupnosť:
Zvoľte variantu produktu
Vaša cena:
579,60 € s DPH
Cena bez DPH:
482,98 €
Pôvodná cena:
755,60 €
- ušetríte 176 € (23%)
Vernostná zľava:
Splátková kalkulačka

Odporúčame prikúpiť

  • Popis
  • Parametre
  • Alternatívy (6)
  • Referencie (6)

Cyklotrenažér inSPORTline Airin

Cyklotrenažér inSPORTline Airin je odolný cyklotrenažér s tichým remeňovým pohonom vhodný pre domáce využitie. Jedná sa o jeden z prvých cyklotrenažérov, ktorý ponúka magnetický brzdný systém, čo má množstvo výhod. Náklady na údržbu sú oveľa nižšie, nedochádza k poruchovosti, nie je potreba výmeny brzdových doštičiek a celkový chod je maximálne tichý a spoľahlivý. Ergonomicky tvarované sedadlo s možnosťou vertikálneho i horizontálneho nastavenia zaručuje maximálne pohodlie počas cvičenia. Medzi ďalšie prednosti spinningového bicykla patrí záťažové koleso s hmotnosťou 20 kg, plynulý systém regulácie záťaže alebo protišmykové rukoväte. Odolný oceľový rám so špeciálnou povrchovou úpravou proti poškriabaniu zaručuje vysokú stabilitu. V neposlednom rade disponuje cyklotrenažér transportnými kolieskami, systémom vyrovnávania nerovností podlahy alebo praktickým držiakom fľaše. Vďaka týmto výborným vlastnostiam a atraktívnemu dizajnu sa stal cyklotrenažér inSPORTline Airin veľmi vyhľadávaným modelom.

Technický popis:

  • remeňový pohon
  • magnetický brzdný systém (nízke náklady na údržbu, vysoká spoľahlivosť, nulová poruchovosť)
  • plynulé nastavenie záťaže
  • bez voľnobehu
  • stabilný oceľový rám s protikoróznou úpravou
  • hmotnosť záťažového kolesa: 20 kg
  • trojdielne kľuky so zapúzdrenými strojovými ložiskami
  • oceľové pedále
  • horizontálne aj vertikálne nastaviteľné sedlo
  • horizontálne aj vertikálne nastaviteľné riadítka
  • mäkké ergonomicky tvarované sedadlo
  • transportné kolieska pre ľahkú manipuláciu so strojom
  • núdzová brzda
  • systém vyrovnávania nerovností podlahy
  • držiak fľaše
  • ochranný kryt zotrvačníka a remeňa
  • maximálna výška cvičenca: 190 cm
  • rozmery po zostavení: d127x š60 x v136 cm
  • hmotnosť: 61 kg
  • nosnosť: 150 kg
  • kategória HC (podľa normy EN957) vhodné pre domáce využitie
  • upozornenie: pedále majú neštandardný závit




Brzdný systém a stabilita

Medzi hlavné prednosti patrí magnetický brzdný systém, ktorý nesie rad výhod. Je niekoľkonásobne spoľahlivejší, efektívnejší, náklady na údržbu sú oveľa nižšie a zároveň je dosiahnutý tichý a plynulý chod. Konštrukcia je navyše veľmi odolná a stabilná, s čím je spojená aj vysoká nosnosť 150 kg.  




Cyklotrenažér inSPORTline Airin - Dokumenty na stiahnutie

pdf Návod na používanie
pdf Údržba cyklotrenažéra

Cyklotrenažér inSPORTline Airin - Parametre produktu

Hmotnosť záťažového kolesa (kg)
20 kg
Ovládanie záťaže
Manuálne
Maximálna odporúčaná výška používateľa (cm)
190 cm
Maximálna nosnosť
150 kg
Brzdný systém
Magnetický
Regulácia záťaže (počet stupňov)
Plynulá regulácia
Voľnobeh
nie
Horizontálne / vertikálne nastavenie riadítok
Áno / Nie
Horizontálne / vertikálne nastavenie sedadla
Áno / Áno
Kolieska pre jednoduchý presun
áno
Snímače tepovej frekvencie v rukovätiach
nie
Systém vyrovnania nerovností podlahy
áno
Rozmery po zostavení (d/š/v)
127 x 60 x 136
Hmotnosť
61 kg

Cyklotrenažér inSPORTline Airin - alternatívy - všetko skladom

Cyklotrenažér inSPORTline Airin - hodnotenie

Zdroj – Heureka.sk

Priemerné hodnotie 4.7 / 5 podľa 6 recenzí

Produkt zakúpený na inSPORTline.sk

kvalitny stroj s konstrukcnymi chybami ale ako som spominal do 182cm je viac ako pouzitelny a celkom si tu kyselinu mliecnu uzijete.)) Skusal som vsetko.. vsetky moznosti ale sedlovku mam na max a to este neprepinam kolenny klb skor naopak potrebujem este tam 1 cm. (tu bolest v upone nad kolenom vsetci dobre poznate ak mate sedanku prilis nizko,,) Neviem podla coho inzinier navrhoval geometriu ale viem ze na cestnom bicykli nesedel.. mam priemernu vysku 182 nik vyssi sa na nom nezabavi a nizsi zas bude mat velky problemi obsediet koli zlemu uhlu a nedostatocnemu "prisunu"riadidiel k "stredovemu zlozenou cajgla." tak neviem pre hoho vlastne je okrem ludi od 178-183.. (ospravdelnujem sa za chyby ale nchce sa mi po sebe citat tie hovadiny ked vy po sebe neviete skotrolovat co predavate..))

Pevna konstrukcia

vymenitelne sedlo aj ked s kopromisom

v podstate skvele manipulovanie vdaka gumenym kolieskaam aj napriek cca60kg

vzhlad

tichy chod (ozaj skoro nepocujuci)

slusny odpor aj pre velmi silne stehna.. ozaj to nema strop )

prevededenie na prvy pohlad dobre ale o tom nizsie..

Najvacsia nevyhoda je ze je podla mna max. do vysky 183-184cm

konstrukcia sa tvari ze je do viac ale mojich priemernych 182 cm ja asi vrchol. Sedlovka vas dalej vlastne nepusi a uz by ste nedostatocne vystieral v najnizsej polohe koleno

taktiez po vymenne sedla ho mam co najbilzsie mozne nad klukami ale ak je moc v zadu tak ten tovarny offset trie o stehna. Takze tovarny bezec je na max v predu, sedlovka je na max hore a jedine co sa da trosku nastavit na 182cm je 2-3cm hybat z lizinnou. inak sedite neprirodzene az bolestivo.

Takisto dalsia konstrukcna chyba su " U riadidla" .Maju o par stupnov nedostatocny uhol a uzivatel nedokaze koli nerorodzennemu vyhnutiu zapasti vydraz viac ako par minut.. Druhy ohyb je zas uz daleko a trpia ruky a ramena takze tiez stoji za prd. Jedine co okrem nepouzitia riadidiel je pouzitelne ako tak sie zlaozenie sa na rajdy akona casovkarskej koze..lenze opat je vnutorne ucko moc siroke ale dal sa to ako tak..

drziak na flasu je moc nizko a celkom sa nartapite zo zapichunutim flase

pedale su tiez nic moc (lave SPD mi nefunguje vobec) je to taka velmi uboha napodobenina ale daju sa vymenit teda vlastne som to neskusal .(neviem ci su to staandartne zavity) ale ta kosickova strana sa da pouzivat a aspon si nohy oddychnu aspon v zime od tretier..

pri mojej vyzke 182 treba vlastne mat zrazene sedlovy a riadilovy posuvny regulator co najviac k sebe sk to myslite aspon trochu vazne s treningom za 550e

Produkt zakúpený na inSPORTline.sk

Veľmi dobrý stroj pre tých ktorí potrebujú šlapať aj v zime. Treba dať pozor na potrebný priestor nie je to žiadny drobček - nepoužívať na koberci - má 61kg. Magnetická brzda je super - budete počuť kvapkať pot na zem. Uvidíme ako je to s ochranou proti hrdzi teraz je to ešte skoro hodnotiť.

Robustnosť a stabilita - je to kusisko železa

Väčšie rozmery vhodné aj pre vyšších ľudí

Solídna ergonómia riadidiel

Veľmi tichý chod

Úzke športové sedlo sa nedá použiť - budete si odierať vnútornú stranu stehien o širokú základňu sedlovky. Dá sa to vyriešiť širším - to dôchodcovské ktoré je v balení si asi skúsenejší jazdci ani nevybalia

Produkt zakúpený na inSPORTline.sk

velmi tichy, stabilny, vhodny aj pre narocnych cyklistov

je trocha tazsi , horsie premiestnovanie na malom priestore :)

Produkt zakúpený na inSPORTline.cz

jsem nadšená a doporučuji. Jezdíme několikrát týdně do hodiny a kolo je naprosto v pohodě.

tiché, stabilní, polohovatelné, pohodlné sedadlo, skvěle tvarovaná řídítka, vhodné pro velké i menší uživatele (střídáme se na tom 160 cm a 185 cm - v pohodě)

vyšší váha - ale na druhou stranu stabilita.

Produkt zakúpený na inSPORTline.cz

Zatím spokojenost, doporučujeme ...

Akorát že musíme šlapat :) ...

O žádných zatím nevíme ...

Produkt zakúpený na inSPORTline.cz

výborný trenažer, poměr cena/výkon(vybavení, provedení) výborný, skoro nejlepší co jsem našel....

velká hmotnost-stabilita, magnetická brzda, řemenový převod, né řetězový- absolutní tichost stroje... nastavení sedla i řidítek, rychlá jednoduchá montáž...

zatím jsem na nic nepřišel...

Cyklotrenažér inSPORTline Airin - zaradené v kategóriach:

Overené zákazníkmi Garancia kvality Finalista Shop roku 2017 Finalista Shop roku 2015 Shop roku 2011 Záruka 10 rokov