Crussis ONE-Cross Low 9.8-S je výkonný a dokonale vybavený dámsky e-bicykel na športové jazdenie po ceste, cyklotrase aj v ľahšom teréne - v elegantnom jednofarebnom prevedení a s extra silnou batériou k tomu! Ako krosový model je skvele vyvážený, a to hlavne vďaka skvelej geometrii so zníženou rámovou rúrkou a kompaktnému stredovému motoru Bafang M500, ktorým sa deviatkový rad vyznačuje. Poháňa ho Panasonic batéria s kapacitou 17,5 Ah, ktorá vás dovezie až 150 km ďaleko. Mieru elektrickej pomoci si nastavíte na farebnom LCD displeji, kde nájdete aj USB port na dobíjanie mobilu.
Bicykel je postavený na 28" kolesách obutých do kvalitných plášťov Schwalbe Energizer Active. Super radenie SRAM SX Eagle ponúka 12 rýchlostí, zatiaľ čo o bezpečnú jazdu sa starajú kotúčové hydraulické brzdy. So vzduchom tlmenou vidlicou ROCKSHOX FS Paragon Gold do ľahšieho terénu. S Crussis ONE-Cross Low budete skrátka vždy pripravení vyraziť!
Super výkonný motor
Bafang M500 s krútiacim momentom 95 Nm je vybavený torzným snímačom šliapania, čo znamená, že čím intenzívnejšie sa pri jazde namáhate, tým viac vám motor dopomôže. Super výhodou je aj jeho nízka hmotnosť (3,3 kg).
Farebný LCD displej zobrazuje informácie o aktuálnom stave batérie, využívanom stupni asistencie, rýchlosti a prejdenej vzdialenosti. Ďalej je vybavený USB portom na dobíjanie mobilných zariadení (telefón, navigácia, osvetlenie).
Vzduchom tlmená vidlica
Vzduchom tlmená vidlica ROCKSHOX FS Paragon Gold RL Solo Air 700c so zdvihom 65 mm skvele reaguje na hmotnosť cyklistu. Stačí upraviť tlak vzduchu vo vidlici a e-bicykel sa úplne prispôsobí záťaži aj štýlu jazdy. Vidlica potom skvele tlmí nárazy pri jazde v teréne, zatiaľ čo na rovnom teréne zbytočne nepruží. Možno ju samozrejme uzamknúť z korunky.
Spoľahlivá batéria
Srdcom elektrobicykla je vyberateľná batéria Panasonic 36V/17,5 Ah (630 Wh), ktorá je úplne integrovaná do rámu a v kombinácii so stredovým motorom tak prispieva k dokonalému vyváženiu celého bicykla. Na jedno nabitie vás takto silná batéria dovezie až 150 km ďaleko (v závislosti od profilu trate). Batéria je vybavená BMS doskou (Battery Management System), ktorá ju chráni pred prehriatím, skratom alebo prebitím.
Výborné radenie
Technológia SRAM Eagle poskytuje plynulé a precíznejšie radenie, na ktoré sa môžete spoľahnúť za každej situácie. Eagle je v oblasti MTB revolučná, pretože ponúka ideálny jednoprevodníkový pohon – s nízkou hmotnosťou, intuitívnym ovládaním a ponukou prevodov pre každý možný terén.
Kazeta PG-1210 SX ako jediná z rodiny Eagle je navrhnutá tak, aby vydržala stúpajúce nároky na horské elektrobicykle a je teda perfektným riešením pre náročné a tvrdé používanie.
Všeobecné pokyny na skladovanie a údržbu batérií:
Batériu (alebo celý výrobok vrátane batérie - pokiaľ nie je možné jej vybratie) sa odporúča skladovať na tienistom a suchom mieste pri teplote od 10°C do 20°C.
Ak predpokladáte, že nebudete výrobok používať dlhšiu dobu, odporúčame batériu nabiť a dobíjať na 100% kapacity aspoň raz za mesiac alebo postupovať podľa odporúčaní výrobcu uvedených v návode na používanie. Dodržiavaním týchto pokynov zabránite rýchlemu vyčerpaniu menovitej kapacity batérie počas jej životnosti.
Elektrobicykle CRUSSIS sú testované priamo na území Českej republiky pod profesionálnym dozorom a v spolupráci s cyklo odborníkmi. Táto progresívna česká značka je zárukou kvality, moderného dizajnu a maximálneho pôžitku z jazdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zaujímať:
- Neviete si rady s výberom správnej veľkosti a typu bicykla? Viac sa dozviete v našom radcovi.
- Rozmýšľate, ako správne vybrať ebike? Navštívte nášho radcu.
- Prečítajte si viac o profesionálnom garančnom aj pozáručnom servise bicyklov na našich predajniach.
Technický popis:
rám | Alu 6061 (15“, 17“, 19“) |
---|---|
motor | BAFANG M500, stredový, 250W (max 500W), 95 Nm |
batéria | Panasonic Li-ion 36 V/17,5 Ah (630 Wh), vyberateľná - možno ju nabíjať mimo bicykel |
nabíjačka | 2 A |
dojazd | až 150 km |
menič | SRAM SX Eagle |
radenie | SRAM SX Eagle |
reťaz | SRAM Eagle SX 12s |
prevody | 1 x 12 |
kazeta | SRAM CS-PG1210 Eagle |
vidlica | ROCKSHOX FS Paragon Gold RL Solo Air 700c, zdvih 65 mm, uzamykateľná z korunky vidlice |
brzdy | Hydraulické SRAM Level / SHIMANO BR-MT410, rotor 180/160 mm (predný/zadný) ** |
ovládanie | LCD panel s USB portom, 5 stupňov asistencie (farebný displej) |
plášte | SCHWALBE Energizer Active Plus 28*2,00 |
ventilček | AV (autoventilček) |
ráfiky | CRUSSIS 28", dvojstenné, vložkované, 19 mm |
náboje | CRUSSIS disc, ložisko venček, 32D |
hlavové zloženie | Semi 11/8 |
predstavec | CRUSSIS Al, 105 mm, nastaviteľný |
riadidlá | CRUSSIS Al, 680 mm |
úchopy | CRUSSIS 100% silikón |
pedále | WELLGO, alu s odrazkou |
sedlovka | CRUSSIS so zámkom, 30,4/350 mm |
sedlo | Selle ROYAL |
príprava pre stojan | otvory s rozostupom 40 mm na zadnej stavbe |
príprava na zadný nosič | áno |
hmotnosť | Váženie elektrobicyklov neprebieha podľa žiadneho zavedeného štandardu, ktorého by sa držali všetci výrobcovia. Niektoré značky uvádzajú umelo znížené hmotnosti. Na zistenie hmotnosti bicykla je potrebné nechať ho odvážiť priamo na predajni. |
nosnosť | 120 kg |
** Pri vybraných modeloch 2022 a 2023 využíva Crussis dva rôzne druhy osadenia na rovnakej výkonnostnej úrovni - SRAM a Shimano. Z prevádzkových dôvodov nie je možné presne určiť, akou značkou osadenia budú jednotlivé bicykle vybavené.
CRUSSIS tabuľka veľkostí elektrobicyklov
Veľkosť rámu | Výška jazdca |
14″ | 135-155 cm |
15″ | 150-165 cm |
16″ | 155-170 cm |
17″ | 160-175 cm |
18″ | 165-180 cm |
19″ | 170-185 cm |
20″ | 175-190 cm |
21″ | 180-195 cm |
22″ | 185-200+ cm |
Pozor: Z výroby je obmedzenie rýchlosti nastavené na 25 km/h tak, aby elektrobicykel spĺňal normu pre prevádzku na pozemných komunikáciách a bol podľa zákona posudzovaný ako bicykel. Pri prekročení tejto rýchlosti sa asistencia motora automaticky vypne. Motor ale nekladie odpor, takže vlastnou silou môžete šliapať aj rýchlejšie. Obmedzenie nie je štandardne možné nastaviť na hodnotu vyššiu ako 25 km/h. Pokiaľ by sa tak stalo, išlo by o porušenie príslušnej normy a takto upravený ebike by bol, pri použití na pozemných komunikáciách, považovaný za motorové vozidlo! Zároveň by dochádzalo k nadmernému opotrebovaniu motora, či batérie elektrobicykla a výrobca by v takom prípade mohol odmietnuť záručnú opravu.
Predpokladaný maximálny dojazd je mimoriadne závislý na najrôznejších podmienkach. Medzi niektoré z týchto faktorov patrí zvolený stupeň podpory, hmotnosť jazdca, povaha terénu, vietor, tlak pneumatík a ich vzorka a okolitá teplota. Všetky dojazdy platia pre optimálne podmienky. Optimálne či ideálne podmienky sú: rovný/plochý terén bez protivetra, okolitá teplota 20°C, mimoriadne úzke bezprofilové pneumatiky nafúknuté na odporúčaný tlak, používanie ekonomického jazdného režimu (pokiaľ takým bicykel disponuje), hmotnosť cyklistu pod 70 kg.