Horský elektrobicykel Crussis e-Guera 5.5 - model 2020
+ darček: Držiak telefónu s powerbankou/svetlom/zvončekom inSPORTline Keporfun 4000mAh
Štýlový dámsky e-bike s 27,5" kolesami a stredovým motorom pre pohodlnú jazdu terénom aj po ceste! Užite si skvelé vyváženie, hydraulické brzdy i odpruženú vidlicu.
Odporúčame prikúpiť
- Popis
- Parametre
- Alternatívy (8)
Horský elektrobicykel Crussis e-Guera 5.5 - model 2020
Crussis e-Guera 5.5 je dámsky elektrobicykel pre jazdu prírodou, ktorý bez problémov zvládne aj cestu alebo cyklotrasu a spoľahlivo vás dovezie na miesta, na ktoré ste sa doteraz ešte neodvážili. Vďaka batérii s kapacitou 13 Ah najazdíte v závislosti od terénu až 115 km! Geometria rámu je samozrejme prispôsobená ženskej postave a plne integrovaná batéria spoločne so stredovým motorom potom zaisťuje perfektné vyváženie.
Kolesá s veľkosťou 27,5" sú pokryté kvalitnými plášťami Maxxis Forekaster a udržujú si tak vysokú priľnavosť aj v teréne. O bezpečie za jazdy sa potom starajú kotúčové hydraulické brzdy. Aby pre vás jazda bola čo najpohodlnejšia, je bicykel vybavený vidlicou Suntour XCM. Na čiernobielom LCD paneli si jednoducho zvolíte jeden z 5 stupňov asistencie, vrátane asistenta chôdze. To všetko len podčiarkuje elegantný ružovo ladený dizajn!

Prispôsobivá vidlica
Elektrobicykel e-Guera 5.5 je vybavený odpruženou vidlicou s pružinovým tlmením SUNTOUR XCM HLO DS 27,5" so zdvihom 100 mm. Vidlica sa skvele prispôsobuje hmotnosti cyklistky - stačí pootočením upraviť prepätie pružiny a adaptovať sa tak na hmotnosť a štýl jazdy jazdca. Vidlica potom skvele tlmí nárazy pri jazde v teréne, zatiaľ čo na rovnom teréne zbytočne nepruží. Vidlicu možno samozrejme uzamknúť.
Kvalitná batéria
Srdcom elektrobicykla je batéria Li-Ion 36V / 13 Ah (468 Wh), úplne integrovaná do rámu. V kombinácii so stredovým motorom tak prispieva k ideálnemu vyváženiu celého bicykla. Na jedno nabitie vás takto kvalitná batéria dovezie až 115 km ďaleko (v závislosti od profilu trate). Batéria je vybavená BMS doskou (Battery Management System), ktorá ju chráni pred prehriatím, skratom alebo prebitím.
Super výkonný motor
Bafang Max Drive s krútiacim momentom 80 Nm je vybavený torzným snímačom šliapania, čo znamená, že čím intenzívnejšie sa pri jazde namáhate, tým viac vám motor dopomôže.
Čiernobiely LCD displej zobrazuje informácie o aktuálnom stave batérie, využívanom stupni asistencie, rýchlosti a prejdenej vzdialenosti.
Skladovanie a údržba batérií: Batériu (prípadne celý produkt vrátane batérie) odporúčame skladovať na suchom a tmavom mieste v teplotách medzi 10°C a 20°C. Ak predpokladáte, že výrobok nebudete dlhšiu dobu používať, odporúčame batériu nabiť a aspoň raz za mesiac opäť dobiť na 100% kapacity. Dodržiavaním týchto pokynov zabránite rýchlemu úbytku menovitej kapacity batérie v priebehu jej životnosti.
Elektrobicykle CRUSSIS sú testované priamo na území Českej republiky pod profesionálnym dozorom a v spolupráci s cyklo odborníkmi. Táto progresívna česká značka je zárukou kvality, moderného dizajnu a maximálneho pôžitku z jazdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zaujímať:
- Neviete si rady s výberom správnej veľkosti a typu bicykla? Viac sa dozviete v našom radcovi.
- Neviete si rady s výberom elektrobicykla? Navštívte nášho radcu.
- Prečítajte si viac o profesionálnom garančnom aj pozáručnom servise bicyklov na našich predajniach.
Technický popis:
rám | Alu 6061 (17", 19") |
---|---|
motor | Bafang MAX drive, stredový, 250W / 500W * |
batéria | Li-ion 36 V / 13 Ah (468 Wh) |
dojazd | až 115 km |
menič | SHIMANO Acera RD-M360-L |
radenie | SHIMANO SL-M310 |
prevody | 1 x 8 |
kazeta | Shimano CS-HG31, 8 rýchlostí, 11 - 34 zubov |
vidlica | SUNTOUR XCM HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykateľná z vidlice |
brzdy | Hydraulické TEKTRO HD-M286, rotor 180 mm / 160 mm (predná / zadná) |
ovládanie | LCD panel, 5 stupňov asistencie + asistent chôdze (čiernobiely displej) |
plášte | MAXXIS Forekaster 27,5 x 2,35 |
ráfiky | Crussis 27,5", dvojité, vložkované, 32D |
náboje | CRUSSIS disc, ložisko venček, 32D |
hlavové zloženie | semi 11/8 |
predstavec | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
riadidlá | CRUSSIS Al, 680 mm |
rukoväte | CRUSSIS 100% silikón |
pedále | WELLGO, alu s odrazkou |
sedlovka | CRUSSIS so zámkom, 31,6 / 350 mm |
sedlo | selle ROYAL |
nosnosť | 120 kg |
* Štandardná výkonnosť motora je 250 W, avšak v prípade potreby (napríklad pri intenzívnej jazde do kopca) možno po dobu krátkeho intervalu dosiahnuť maximálny výkon 500 W.

Pozor: Z výroby je obmedzenie rýchlosti nastavené na 25 km/h tak, aby elektrobicykel spĺňal normu pre prevádzku na pozemných komunikáciách a bol podľa zákona posudzovaný ako bicykel. Obmedzenie nie je štandardne možné nastaviť na hodnotu vyššiu ako 25 km/h. Pokiaľ by sa tak stalo, išlo by o porušenie príslušnej normy a takto upravený elektrobicykel by bol, pri použití na pozemných komunikáciách, považovaný za motorové vozidlo! V tom prípade je vodič povinný mať pri sebe platný vodičský preukaz so zapísaným vodičským oprávnením AM.
Predpokladaný maximálny dojazd je mimoriadne závislý na najrôznejších podmienkach. Medzi niektoré z týchto faktorov patrí zvolený stupeň podpory, hmotnosť jazdca, povaha terénu, vietor, tlak pneumatík a ich vzorka a okolitá teplota. Všetky dojazdy platia pre optimálne podmienky. Optimálne či ideálne podmienky sú: rovný/plochý terén bez protivetra, okolitá teplota 20°C, mimoriadne úzke bezprofilové pneumatiky nafúknuté na odporúčaný tlak, používanie ekonomického jazdného režimu (pokiaľ takým bicykel disponuje), hmotnosť cyklistu pod 70 kg.
CRUSSIS tabuľka veľkostí elektrobicyklov
Veľkosť rámu | Výška jazdca |
---|---|
14″ | 135-155 cm |
17″ | 155-175 cm |
18″ | 160-180 cm |
19″ | 165-185 cm |
20″ | 170-190 cm |
21″ | 175-195 cm |
22″ | 185-200+ cm |
Horský elektrobicykel Crussis e-Guera 5.5 - model 2020 - Parametre produktu
Všeobecne môžme povedať, že čím viac tým lepšie, v prípade horských a crossových bicyklov by sme nemali ísť pod 24 prevodov (v prípade cestných pod 18 prevodov).
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.