Trekingový elektrobicykel 4EVER Mercury AC-Trek - model 2020
+ darček: Držiak telefónu s powerbankou/svetlom/zvončekom inSPORTline Keporfun 4000mAh
Výborne vybavený trekový e-bike s vysokokapacitnou batériou a dlhým dojazdom! Určite využijete jeho praktické doplnky - nosič, stojan a blatníky!
Odporúčame prikúpiť
- Popis
- Parametre
- Alternatívy (8)
Trekingový elektrobicykel 4EVER Mercury AC-Trek - model 2020
Užite si skvele vybavený e-bike priamo stvorený na dlhé výjazdy! 4EVER Mercury AC-Trek sa totiž pýši plne integrovanou batériou s kapacitou 17,5 Ah a stredovým pohonom Bafang MaxDrive, čo znamená, že rám je skvele vyvážený. K dispozícii sú veľkosti rámu 17", 19" a 21", takže si vyberie cyklista každej postavy. V závislosti od terénu a štýlu jazdy vás bicykel vďaka vysokokapacitnej batérii dovezie až 150 km ďaleko!
Bicykel sa tiež pýši odpruženou vidlicou Suntour NEX RLO, prehadzovačkou Shimano Acera a špičkovými plášťami IMPAC Tourpac. O bezpečnú jazdu sa potom postarajú spoľahlivé kotúčové brzdy Shimano. Výbava navyše zahŕňa aj blatníky, nosič, stojan a osvetlenie - proste všetko, čo na takej dlhšej vychádzke nesmie chýbať! Stačí nasadnúť a vyraziť za dobrodružstvom!
Skladovanie a údržba batérií: Batériu (prípadne celý produkt vrátane batérie) odporúčame skladovať na suchom a tmavom mieste v teplotách medzi 10°C a 20°C. Ak predpokladáte, že výrobok nebudete dlhšiu dobu používať, odporúčame batériu nabiť a aspoň raz za mesiac opäť dobiť na 100% kapacity. Dodržiavaním týchto pokynov zabránite rýchlemu úbytku menovitej kapacity batérie v priebehu jej životnosti.
Naše tipy - mohlo by Vás zaujímať:
- Neviete si rady s výberom správnej veľkosti a typu bicykla? Viac sa dozviete v našom radcovi.
- Neviete si rady s výberom elektrobicykla? Navštívte nášho radcu.
- Prečítajte si viac o profesionálnom garančnom aj pozáručnom servise bicyklov na našich predajniach.
Technický popis:
rám | Alu 6061 |
---|---|
motor | Bafang MaxDrive M420, 250 W, stredový |
batéria | DLG 17,5 Ah / 630Wh, 36V |
dojazd | až 150 km |
menič | SHIMANO Acera RD-M360 8SPD |
radenie | SHIMANO Acera SL-M360, páčkové |
prevody | 8 |
vidlica | SR SUNTOUR NEX RLO, odpružená |
brzdy | SHIMANO DISC MT201, kotúčové |
plášte | IMPAC Tourpac |
ráfiky | MACH1 630, 28" |
náboje | SHIMANO M35 |
riadidlá | 4EX sand Blasted |
predstavec | 4EX sand Blasted |
sedlovka | 4EX sand Blasted |
sedlo | selle Royal |
výbava | blatníky, zadný nosič, stojan, osvetlenie |
hmotnosť | 24,2 kg |
veľkosti rámu | 17", 19", 21" |
Pozor: Z výroby je obmedzenie rýchlosti nastavené na 25 km/h tak, aby elektrobicykel spĺňal normu pre prevádzku na pozemných komunikáciách a bol podľa zákona posudzovaný ako bicykel. Obmedzenie nie je štandardne možné nastaviť na hodnotu vyššiu ako 25 km/h. Pokiaľ by sa tak stalo, išlo by o porušenie príslušnej normy a takto upravený elektrobicykel by bol, pri použití na pozemných komunikáciách, považovaný za motorové vozidlo! V tom prípade je vodič povinný mať pri sebe platný vodičský preukaz so zapísaným vodičským oprávnením AM.
Predpokladaný maximálny dojazd je mimoriadne závislý na najrôznejších podmienkach. Medzi niektoré z týchto faktorov patrí zvolený stupeň podpory, hmotnosť jazdca, povaha terénu, vietor, tlak pneumatík a ich vzorka a okolitá teplota. Všetky dojazdy platia pre optimálne podmienky. Optimálne či ideálne podmienky sú: rovný/plochý terén bez protivetra, okolitá teplota 20°C, mimoriadne úzke bezprofilové pneumatiky nafúknuté na odporúčaný tlak, používanie ekonomického jazdného režimu (pokiaľ takým bicykel disponuje), hmotnosť cyklistu pod 70 kg.
Trekingový elektrobicykel 4EVER Mercury AC-Trek - model 2020 - Parametre produktu
Všeobecne môžme povedať, že čím viac tým lepšie, v prípade horských a crossových bicyklov by sme nemali ísť pod 24 prevodov (v prípade cestných pod 18 prevodov).
Nejčastěji se setkáváme s páčkovým řažením, které obvykle obsahuje i přesný ukazatel převodu. U dětských a juniorských kol se pak často objevuje intuitivní otočné řazení, které je nenáročné na sílu, připomíná přidávání plynu u motocyklů a je prakticky součástí gripů řídítek. Pákové řazení je osazováno především u silničních kol s řídítky ve tvaru "beranů", kde je součástí brzdových pák, a přeřazuje se pohybem páky směrem do boku.