Crussis e-Atland 7.8-S je skvele vybavený horský e-bike z legendárneho sedmičkového radu - s extra silnou batériou k tomu! Vďaka výborne vyváženému rámu sa bicykel dobre ovláda a cestu alebo cyklotrasu zvládne rovnako hravo ako terénnu jazdu. Pri jazde budete mať dopomoc stredového motora BAFANG MAX Drive, ktorý je poháňaný integrovanou 17,5 Ah Panasonic batériou. S touto zostavou a päťstupňovou asistenciou potom dôjdete až 150 km ďaleko. Stupeň dopomoci nastavíte na farebnom LCD displeji, kde nájdete aj USB port na dobíjanie mobilu.
Kolesá s veľkosťou 27,5" sú obuté do kvalitných plášťov Maxxis Ardent, ktoré sa postarajú o dokonalú priľnavosť aj v náročnom teréne. Ďalej sa môžete tešiť na kotúčové hydraulické brzdy a odpruženú vidlicu Suntour XCM HLO DS s pružinovým tlmením a zdvihom 100 mm. S týmto e-bikom môžete pokojne vyraziť aj na miesta, kam ste sa ešte neodvážili!
Prispôsobivá vidlica
Elektrobicykel e-Atland 7.8-S je odpružený vidlicou s pružinovým tlmením SUNTOUR XCM HLO DS 27,5" so zdvihom 100 mm. Pre prispôsobenie vidlice hmotnosti cyklistu stačí pootočením upraviť prepätie pružiny a prispôsobiť ho tak hmotnosti a štýlu jazdy používateľa. V teréne potom vidlica skvele tlmí nárazy, zatiaľ čo na rovnom povrchu zbytočne nepruží. Uzamyká sa z korunky.
Spoľahlivá batéria
Srdcom elektrobicykla je vyberateľná batéria Panasonic 36V/17,5 Ah (630 Wh), ktorá je plne integrovaná do rámu a v kombinácii so stredovým motorom tak prispieva k dokonalému vyváženiu celého bicykla. Na jedno nabitie vás táto silná batéria dovezie až 150 km ďaleko (v závislosti od profilu trate). Batéria je vybavená BMS doskou (Battery Management System), ktorá ju chráni pred prehriatím, skratom alebo prebitím.
Výkonný motor
BAFANG MAX Drive (M400) s krútiacim momentom 80 Nm je vybavený torzným snímačom šliapania, čo znamená, že čím intenzívnejšie sa pri jazde namáhate, tým viac vám motor dopomôže. Motor sa nachádza v strede bicykla, takže zabezpečuje optimálne ťažisko a bicykel tak perfektne drží stopu.
Farebný LCD displej, ktorý je s ním prepojený, zobrazuje informácie o aktuálnom stave batérie, využívanom stupni asistencie, rýchlosti a prejdenej vzdialenosti. Ďalej je vybavený USB portom na dobíjanie mobilných zariadení (telefón, navigácia, osvetlenie).
Všeobecné pokyny na skladovanie a údržbu batérií:
Batériu (alebo celý výrobok vrátane batérie - pokiaľ nie je možné jej vybratie) sa odporúča skladovať na tienistom a suchom mieste pri teplote od 10°C do 20°C.
Ak predpokladáte, že nebudete výrobok používať dlhšiu dobu, odporúčame batériu nabiť a dobíjať na 100% kapacity aspoň raz za mesiac alebo postupovať podľa odporúčaní výrobcu uvedených v návode na používanie. Dodržiavaním týchto pokynov zabránite rýchlemu vyčerpaniu menovitej kapacity batérie počas jej životnosti.
Elektrobicykle CRUSSIS sú testované priamo na území Českej republiky pod profesionálnym dozorom a v spolupráci s cyklo odborníkmi. Táto progresívna česká značka je zárukou kvality, moderného dizajnu a maximálneho pôžitku z jazdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zaujímať:
- Neviete si rady s výberom správnej veľkosti a typu bicykla? Viac sa dozviete v našom radcovi.
- Rozmýšľate, ako správne vybrať ebike? Navštívte nášho radcu.
- Prečítajte si viac o profesionálnom garančnom aj pozáručnom servise bicyklov na našich predajniach.
Technický popis:
rám | Alu 6061 (18“, 20“) |
---|---|
motor | BAFANG MAX drive, stredový, 250W (max 500W), 80 Nm |
batéria | Panasonic Li-ion 36 V/17,5 Ah (630 Wh), vyberateľná - možno ju nabíjať mimo bicykla |
nabíjačka | 2 A |
dojazd | až 150 km |
menič | SRAM X5 / Shimano Alivio RD-M3100-SGS ** |
radenie | SRAM X5/SHIMANO Alivio SL-M3100 ** |
reťaz | KMC X9 |
prevody | 1 x 9 |
kazeta | SRAM PG-920, 9 rýchlostí / SHIMANO CS-HG200-9 ** |
vidlica | SUNTOUR XCM HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykateľná z vidlice |
brzdy | Hydraulické SRAM Level / SHIMANO BR-MT200, rotor 180/160 mm (predný/zadný) ** |
ovládanie | LCD panel s USB portom, 5 stupňov asistencie (farebný displej) |
plášte | MAXXIS Ardent 27,5 * 2,40 |
ventil | AV (autoventil) |
ráfiky | CRUSSIS 27,5", dvojstenné, vložkované, 25 mm |
náboje | CRUSSIS disc, ložisko venček, 32D |
hlavové zloženie | Semi 11/8 |
predstavec | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
riadidlá | CRUSSIS Al, 760 mm |
gripy | CRUSSIS 100% silikón |
pedále | WELLGO, alu s odrazkou |
sedlovka | CRUSSIS so zámkou, 30,4/350 mm |
sedlo | Selle ROYAL |
príprava pre stojan | otvory s roztečou 40 mm na zadnej stavbe |
príprava na zadný nosič | áno |
hmotnosť | Váženie elektrobicyklov neprebieha podľa žiadneho zavedeného štandardu, ktorého by sa držali všetci výrobcovia. Niektoré značky uvádzajú umelo znížené hmotnosti. Na zistenie hmotnosti bicykla je potrebné nechať ho zvážiť priamo na predajni. |
nosnosť | 120 kg |
Poznámka: farebné spracovanie má sýtejšiu červeno-oranžovú farbu, viď fotografie s čiernym požadím
** Pri vybraných modeloch 2022 a 2023 využíva Crussis dva rôzne druhy osadenia na rovnakej výkonnostnej úrovni - SRAM a Shimano. Z prevádzkových dôvodov nie je možné presne určiť, akou značkou osadenia budú jednotlivé bicykle vybavené.
CRUSSIS tabuľka veľkostí elektrobicyklov
Veľkosť rámu | Výška jazdca |
14″ | 135-155 cm |
15″ | 150-165 cm |
16″ | 155-170 cm |
17″ | 160-175 cm |
18″ | 165-180 cm |
19″ | 170-185 cm |
20″ | 175-190 cm |
21″ | 180-195 cm |
22″ | 185-200+ cm |
Pozor: Z výroby je obmedzenie rýchlosti nastavené na 25 km/h tak, aby elektrobicykel spĺňal normu pre prevádzku na pozemných komunikáciách a bol podľa zákona posudzovaný ako bicykel. Pri prekročení tejto rýchlosti sa asistencia motora automaticky vypne. Motor ale nekladie odpor, takže vlastnou silou môžete šliapať aj rýchlejšie. Obmedzenie nie je štandardne možné nastaviť na hodnotu vyššiu ako 25 km/h. Pokiaľ by sa tak stalo, išlo by o porušenie príslušnej normy a takto upravený ebike by bol, pri použití na pozemných komunikáciách, považovaný za motorové vozidlo! Zároveň by dochádzalo k nadmernému opotrebovaniu motora, či batérie elektrobicykla a výrobca by v takom prípade mohol odmietnuť záručnú opravu.
Predpokladaný maximálny dojazd je mimoriadne závislý na najrôznejších podmienkach. Medzi niektoré z týchto faktorov patrí zvolený stupeň podpory, hmotnosť jazdca, povaha terénu, vietor, tlak pneumatík a ich vzorka a okolitá teplota. Všetky dojazdy platia pre optimálne podmienky. Optimálne či ideálne podmienky sú: rovný/plochý terén bez protivetra, okolitá teplota 20°C, mimoriadne úzke bezprofilové pneumatiky nafúknuté na odporúčaný tlak, používanie ekonomického jazdného režimu (pokiaľ takým bicykel disponuje), hmotnosť cyklistu pod 70 kg.