Dámsky horský elektrobicykel KELLYS TAYEN 10 29" je horský bicykel s ľahkým hliníkovým rámom prispôsobeným ženám, ktorý si bez problémov poradí aj s tým najťažším terénom.
Unikátny dizajn v spojení so špičkovým stredovým motorom Panasonic GX Ultimate s výkonom 250 W napájaným batériou s kapacitou 17,5 Ah s dojazdom až 120 km robia z tohto bicykla nezameniteľný model. Centrálny pohon zabezpečuje dokonalé prenášanie energie aj skvelé vyváženie a je tým najlepším, čo súčasný trh môže ponúknuť. Výborným jazdným vlastnostiam prispieva aj do rámu plne integrovaná batéria. Parádny dizajn je potom len čerešničkou na torte.
O odpruženie sa stará kvalitná vidlica značky Suntour so zdvihom 120 mm. V kombinácii s plášťami Michelin sa tak nebudete musieť báť vyjsť naozaj kamkoľvek. Väčšie kolesá s priemerom 29" zaisťujú vyššiu jazdnú stabilitu bicykla, lepšiu priechodnosť terénom a menší valivý odpor. Dámsky horský elektrobicykel Kellys Tayen 10 je ďalej vybavený komponentmi Shimano - prehadzovačkou a radením s 9 prevodmi. Hydraulické kotúčové brzdy si s rýchlosťou bicykla hravo porada. Elektrický bicykel je prepracovaný do posledného detailu. Geometria rámu zaisťuje optimálne nízke ťažisko a poteší aj vedenie bovdenov jeho vnútrom.
Tento model si zamiluje každá milovníčka horskej cyklistiky.
Naše tipy - mohlo by Vás zaujímať:
- Neviete si rady s výberom správnej veľkosti a typu bicykla? Viac sa dozviete v našom radcovi.
- Rozmýšľate, ako správne vybrať ebike? Navštívte nášho radcu.
- Prečítajte si viac o profesionálnom garančnom aj pozáručnom servise bicyklov na našich predajniach.
Kellys si vyhradzuje právo meniť informácie ako sú špecifikácia produktov, výbavy, modelov, farieb a materiálov.
Všeobecné pokyny na skladovanie a údržbu batérií:
Batériu (alebo celý výrobok vrátane batérie - pokiaľ nie je možné jej vybratie) sa odporúča skladovať na tienistom a suchom mieste pri teplote od 10°C do 20°C.
Ak predpokladáte, že nebudete výrobok používať dlhšiu dobu, odporúčame batériu nabiť a dobíjať na 100% kapacity aspoň raz za mesiac alebo postupovať podľa odporúčaní výrobcu uvedených v návode na používanie. Dodržiavaním týchto pokynov zabránite rýchlemu vyčerpaniu menovitej kapacity batérie počas jej životnosti.
Technický popis:
rám | KELLYS e-Frame KLC 29, Uni-Body Integrated Design, Drive Core, tapered HT, internal routing, 12x148mm Boost thru axle |
motor | PANASONIC GX Ultimate, 90nm, 36V |
batéria | KELLYS Re-Charge Li-ion internal 630Wh / capacity 17.5Ah |
dojazd | až 120 km |
vidlica | SR SUNTOUR XCM32 Boost, 120mm, coil spring, 15mm thru axle |
hlavové zloženie | FSA 1.5 integrated |
kľuky | SAMOX (34) - length 170mm |
radenie | SHIMANO Altus SL-M2000 Rapidfire Plus |
prehadzovačka | SHIMANO Altus M2000 (direct mount) |
počet prevodov | 9 |
kazeta | SHIMANO CS-HG400-9 (11-36T) |
reťaz | KMC X9 (118 links) |
brzdy | SHIMANO MT200 Hydraulic Disc |
brzdové kotúče | 180mm front / 180mm rear |
brzdové páky | SHIMANO BL-MT200 |
náboje | SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes) |
pevná os | SR SUNTOUR 15x110mm front / NOVATEC 12x148mm rear |
ráfiky | KLS Draft Disc 622x21 (32 holes) |
výplet kolies | stainless steel black |
plášte | MICHELIN Country Race'r 54-622 (29x2.10), |
predstavec | KLS Alm / En 50 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 45mm |
riadidlá | KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 700mm |
gripy | KLS Token Lockon 3Density |
sedlovka | KLS Active - diam 30.9mm / length 300mm (M), 350mm (L) |
sedlo | SELLE ROYAL Vivo |
pedále | plastic |
príprava pre stojan | otvory s rozstupom 40 mm na zadnej stavbe |
príprava na zadný nosič | áno |
hmotnosť | 22,1 kg |
Pozor: Z výroby je obmedzenie rýchlosti nastavené na 25 km/h tak, aby elektrobicykel spĺňal normu pre prevádzku na pozemných komunikáciách a bol podľa zákona posudzovaný ako bicykel. Pri prekročení tejto rýchlosti sa asistencia motora automaticky vypne. Motor ale nekladie odpor, takže vlastnou silou môžete šliapať aj rýchlejšie. Obmedzenie nie je štandardne možné nastaviť na hodnotu vyššiu ako 25 km/h. Pokiaľ by sa tak stalo, išlo by o porušenie príslušnej normy a takto upravený ebike by bol, pri použití na pozemných komunikáciách, považovaný za motorové vozidlo! Zároveň by dochádzalo k nadmernému opotrebovaniu motora, či batérie elektrobicykla a výrobca by v takom prípade mohol odmietnuť záručnú opravu.
Predpokladaný maximálny dojazd je mimoriadne závislý na najrôznejších podmienkach. Medzi niektoré z týchto faktorov patrí zvolený stupeň podpory, hmotnosť jazdca, povaha terénu, vietor, tlak pneumatík a ich vzorka a okolitá teplota. Všetky dojazdy platia pre optimálne podmienky. Optimálne či ideálne podmienky sú: rovný/plochý terén bez protivetra, okolitá teplota 20°C, mimoriadne úzke bezprofilové pneumatiky nafúknuté na odporúčaný tlak, používanie ekonomického jazdného režimu (pokiaľ takým bicykel disponuje), hmotnosť cyklistu pod 70 kg.